Lol...sommige dingen hou ik nog wel bij. Wij hebben gewoon niet de slechte ervaringen met Lotgering die je elders wel leest. We hebben nooit bedorven voer of ontdooit voer gehad. 1 keer hebben ze het wel voor het hek gezet toen we kennelijk even achter bezig waren maar dat is verder nooit meer voor gekomen.Lizzy schreef: Ik wist wel dat je zou reageren![]()
En nee hoor, voor mij is het geen vloek. Maar ik noemde wel jou en Marjoleine's naam, want mocht je dit topic niet hebben gezien, kan TS er altijd voor kiezen om je even te peebee'en
Ik denk er trouwens net zo over als jij.
En ik ben gewoon huiverig voor supplementeren. Ik verbaas me erover wat ik allemaal lees op internet en wat er toegevoegd wordt om maar zoveel mogelijk dingen uit te sluiten. Wij supplementeren ons eigen eten ook niet en volgens mij is het gewoon goed als je volgens normale richtlijnen eet en voert. We (wij mens) weten nog lang niet alles over voeding maar komen wel steeds meer op zaken terug zodat ik ook denk dat supplementen voor honden ook niet altijd even goed zijn.