Ja ik dus wel, gisteren kotste Indy nog over m'n vloerkleed.-Annemarie- schreef: De keukenrollen van de Action zijn trouwens ook niet verkeerd.Wel iets dunner, maar ook goedkoper, en ik hoef er over het algemeen geen halve liters mee op te dweilen dus tel uit je winst. 8)
Koopjeshoek
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Koopjeshoek
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
die is lekker!*Dorothea* schreef: getipt door Lizzy en sindsdien ben ik er aan verslingerd: de smeerkaas van de Lidl
wel die volvette natuurlijk![]()
Bij de tuinen is de gehele lijn met granaatappelsmaak van Dr Organic in de aanbieding.
Ik heb ineens doucheschuim en shampoo nodig.
En de huismerklijn met Aloe Vera. Meneer zn pot handgel is op en ik kan best nog meer doucheschuim gebruiken.
Ik heb ineens doucheschuim en shampoo nodig.
En de huismerklijn met Aloe Vera. Meneer zn pot handgel is op en ik kan best nog meer doucheschuim gebruiken.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ja! dan koop ik ze ookK&D schreef: Toiletpapier van de Kruidvat. Onovertroffen, helemaal als ze 3 voor 5 euro zijn.
Die zakken diepvries fruit daar ga ik ook nog even voor kijken 
500-750 gram voor 2,75 (aardbeien, frambozen en allerlei verschillende)El_Kato schreef: Die zakken diepvries fruit daar ga ik ook nog even voor kijken![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

*Dorothea* schreef: Ja ik dus wel, gisteren kotste Indy nog over m'n vloerkleed.![]()
Nu je het zegt. Volgens mij was dit ook een keukenpapiertje van de Action
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 23.15.html
- Angelique
- 5-sterren

Ik heb die met die tuinkruiden erin. Moet je wel snel zijn, want er zitten er altijd maar een paar in de doos. Ook lekker bij die chippies, waarvan ik niet op de naam kan komen, maar modelletje ijsje en het gebruik is dat je er die tubes deense kaas insmeert, maar met deze kruidensmeerkaas zijn ze ook erg lekker.*Dorothea* schreef: getipt door Lizzy en sindsdien ben ik er aan verslingerd: de smeerkaas van de Lidl
wel die volvette natuurlijk![]()
Angelique schreef: Ik heb die met die tuinkruiden erin. Moet je wel snel zijn, want er zitten er altijd maar een paar in de doos. Ook lekker bij die chippies, waarvan ik niet op de naam kan komen, maar modelletje ijsje en het gebruik is dat je er die tubes deense kaas insmeert, maar met deze kruidensmeerkaas zijn ze ook erg lekker.![]()
Buggles
Kabouterhoedjes: bugles?
Schuimen jullie dan heel het Lidl-land af voor smeerkaas?Angelique schreef: Ik heb die met die tuinkruiden erin. Moet je wel snel zijn, want er zitten er altijd maar een paar in de doos. ....... met deze kruidensmeerkaas zijn ze ook erg lekker.![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
o die met kruiden ligt hier altijd volop, die ga ik eens proberen dan.Angelique schreef: Ik heb die met die tuinkruiden erin. Moet je wel snel zijn, want er zitten er altijd maar een paar in de doos. Ook lekker bij die chippies, waarvan ik niet op de naam kan komen, maar modelletje ijsje en het gebruik is dat je er die tubes deense kaas insmeert, maar met deze kruidensmeerkaas zijn ze ook erg lekker.![]()
Om te dippen is ie inderdaad lekker, er zaten minisoepstengels in m'n kerstpakket die heb ik erin gedipt.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ja, met dezekoekje schreef: Kabouterhoedjes: bugles?

das een goede LOLfem fatale schreef: Ik werk bij Ahold![]()
Ik heb nu ook ineens zomaar zin in kabouterhoedjes. maar dan met zonder pus uiteraard.