zo jammer, maar ja wel te begrijpen gezien het gedrag van de gemiddelde bezoeker van een losloopgebied.Pauline schreef: Klopt!
Hondvriendelijke bungalow bij Landal
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Hondvriendelijke bungalow bij Landal
- Pauline
- 5-sterren

Precies!!*Dorothea* schreef: zo jammer, maar ja wel te begrijpen gezien het gedrag van de gemiddelde bezoeker van een losloopgebied.![]()
En je weet dat ik vaak dingen doe die niet mogen..., loop daarom liever illegaal los dan in losloopgebied. Gisteren in het Leesten geweest, maar wat een drama daar!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Fransen maken wel hele lekkere taartjes!!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja ben ik één keer in het Leesten geweest, dat was eens maar nooit meer.Pauline schreef: Precies!!
En je weet dat ik vaak dingen doe die niet mogen..., loop daarom liever illegaal los dan in losloopgebied. Gisteren in het Leesten geweest, maar wat een drama daar!![]()
Maar misschien ben ik wel gewoon te voorzichtig hoor in NL. In duitsland en belgie laat ik ze gewoon overal los, terwijl dat ook niet mag, maar dan lijn ik ze wel altijd aan als ik andere mensen zie.
- Pauline
- 5-sterren

Dat doe ik hier ook hoor, maar wij komen eigenlijk maar heel weinig andere mensen tegen.*Dorothea* schreef: Ja ben ik één keer in het Leesten geweest, dat was eens maar nooit meer.
Maar misschien ben ik wel gewoon te voorzichtig hoor in NL. In duitsland en belgie laat ik ze gewoon overal los, terwijl dat ook niet mag, maar dan lijn ik ze wel altijd aan als ik andere mensen zie.
Ik had ook wel gedacht bij het lezen van de Doggydays mail: daaaaar gaat Dorothea heen!
-
judith1967
- 5-sterren

Ik mis alleen de vriezer(is voor ons barfers toch niet geheel onbelangrijk
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
nee veel teveel honden....ik houd niet van honden groepsdingenJantina schreef: Ik had ook wel gedacht bij het lezen van de Doggydays mail: daaaaar gaat Dorothea heen!
Zelfs niet als het van Landal is? Haha, gelijk heb je hoor.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou het is wel weer formaat postzegel hè die losloopgebieden.Pauline schreef: Bij Hellendoorn niet, maar dat weet Juul wel.
Best wel veel aanlijn: http://www.sallandseheuvelrug.nl/losloopgebieden

misschien nog interessant om uit te zoeken waar dat lichtgroene gebied toe behoort, soms is dat gemeentebos en mogen ze daar wel los.
Zijn er meer landal's die dit hebben? Wel fijn! Ik vind het juist zo luxe om sochtends voor de eerste plas de honden buiten te kunnen gooien, zonder aanlijnen enzo.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
hmm ik zou dat juist niet fijn vinden zo'n ondergezeken tuin, en je kan er natuurlijk weer vergif op innemen dat drollen niet worden opgeruimd, want het is tenslotte een hondvriendelijk huisjeeelke schreef: Zijn er meer landal's die dit hebben? Wel fijn! Ik vind het juist zo luxe om sochtends voor de eerste plas de honden buiten te kunnen gooien, zonder aanlijnen enzo.
Ja geplast wordt er toch wel natuurlijk, dat hou je met die luchtjes zeker niet tegen. Poep moet wel gewoon opgeruimd vind ik!*Dorothea* schreef: hmm ik zou dat juist niet fijn vinden zo'n ondergezeken tuin, en je kan er natuurlijk weer vergif op innemen dat drollen niet worden opgeruimd, want het is tenslotte een hondvriendelijk huisje![]()
- Pauline
- 5-sterren

Ben bang van niet, onderdeel van de Holterberg voor zover ik kan zien.*Dorothea* schreef: Nou het is wel weer formaat postzegel hè die losloopgebieden.
misschien nog interessant om uit te zoeken waar dat lichtgroene gebied toe behoort, soms is dat gemeentebos en mogen ze daar wel los.
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
ik miste ook de vriezer, ben momenteel op zoek naar vakantie huisje voor van de zomer en de eerste selectie is aantal honden en daarna vriezer.judith1967 schreef: Ik mis alleen de vriezer(is voor ons barfers toch niet geheel onbelangrijk)
![]()
![]()
Overigens kun je in Groot-Britannië ook heerlijk op losloopvakantie.