Ik ben niet goedkoper uit met kvv, daarbij gaat hij zich dan wat vervelen omdat de kauwbehoefte niet voldaan wordt en ik er dan dus gedroogd spul bij geef.
Tja ook ik merk het goed in mn portomonai en de discussie laai5 hier steeds vaker op, mede omdat ook onze eigen boodschappen duurder worden.
waar bestellen jullie?
Moderator: Lizzy
Re: waar bestellen jullie?
Het is allemaal inderdaad behoorlijk duur.
Vooral voor Hope, die allergisch is en natuurlijk alleen dure diersoorten kan eten, is het telkens een rib uit het lijf.
Toch heb ik voor hem eens uitgerekend dat ik met de hypoallergene brokken van de veearts nog duurder uit zou zijn. Tel daar dan de kosten op voor diverse behandelingen om hem fit en "gezond" te houden, alle entingen die ze er voor niets instopte en alle wormkuren die hij nu niet meer nodig heeft, ben ik echt goedkoper uit met Barf. Daar moet ik dan maar weer aan denken als ik bestel.
Ik zou wel mee willen doen met de lijntjes, maar dat lukt me helaas niet
Vooral voor Hope, die allergisch is en natuurlijk alleen dure diersoorten kan eten, is het telkens een rib uit het lijf.
Toch heb ik voor hem eens uitgerekend dat ik met de hypoallergene brokken van de veearts nog duurder uit zou zijn. Tel daar dan de kosten op voor diverse behandelingen om hem fit en "gezond" te houden, alle entingen die ze er voor niets instopte en alle wormkuren die hij nu niet meer nodig heeft, ben ik echt goedkoper uit met Barf. Daar moet ik dan maar weer aan denken als ik bestel.
Ik zou wel mee willen doen met de lijntjes, maar dat lukt me helaas niet
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Een hele enkele keer bij Lupa en kiezebrink besteld, maar dan alleen bepaalde producten (iets van konijn en eendagskuikens).
Wil nog wel eens via BP bij SW of VSE bestellen en de rest gaat via lijntjes op BP of ik regel het zelf
De laatste jaren is alles voor ons duurder geworden. Voor kipkarkas betaalde ik voorheen 50cent per kg, de laatste keer 75cent per kg (en weet niet of het inmiddels alweer omhoog is gegaan) Toen ik net begon met zelf samen stellen betaalde ik 60cent per kg voor eendkarkas van de VSE. Nu kosten die iets van 1,16 per kg.
Wil nog wel eens via BP bij SW of VSE bestellen en de rest gaat via lijntjes op BP of ik regel het zelf
De laatste jaren is alles voor ons duurder geworden. Voor kipkarkas betaalde ik voorheen 50cent per kg, de laatste keer 75cent per kg (en weet niet of het inmiddels alweer omhoog is gegaan) Toen ik net begon met zelf samen stellen betaalde ik 60cent per kg voor eendkarkas van de VSE. Nu kosten die iets van 1,16 per kg.
niet alleen degomeat hoor.chipjolie schreef:
maar ik vind degomeat steeds duurder worden..
Zojuist naar de lamsslager hier gebeld.
pensjes zijn in een keer dubbel zo duur geworden, en de ribben zijn 50% in prijs gestegen...
laatste kipkarkassen 1,00/kilo, ook een verdubbeling van de prijs
Laatst gewijzigd door nova op di 11 feb 2014, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lil
Heel eerlijk, het wordt echt ontzettend duur allemaal. Dus soms ga ik hier voor goedkoop (ze krijgen verder top spul en Boris krijgt nu alleen maar kwaliteit ivm zijn gezondheid). Jones krijgt dus nog wel eens een bakje smuldier. Hij eet 800 gram tot 1 kg per dag. Boris 500 gram en Whiskey 100 gram. Dus ik voer 1.5 kg tot 1,7 kg per dag (praat ik niet over medicatie die me 70 euro per maand kost
).
Bestel eigenlijk altijd via lijntjes. Vind het bij lupa erg duur geworden en vaak gemalen. Het is niet meer de kwaliteit die het vroeger had en dus veel duurder geworden. In 2004 betaalde ik hele andere prijzen.
Bestel eigenlijk altijd via lijntjes. Vind het bij lupa erg duur geworden en vaak gemalen. Het is niet meer de kwaliteit die het vroeger had en dus veel duurder geworden. In 2004 betaalde ik hele andere prijzen.
Is gewoon het spel van vraag-en aanbod waarbij handig ingespeeld wordt op prijzen..Deels inflatie maar ook door groei waardoor handel ontstaat. Dat merk ik althans op alle fronten in aanbod wat er is voor Barf, KVV maar ook bijvoorbeeld gedroogde snacks. En waar vraag is, is er groei en gaan prijzen omhoog. Heel logisch principe. En dat voelt iedereen in zijn portemonnee. Het is net als beurzen..Je zou er theoretisch een statische analyse op kunnen toepassen om te kijken hoe het verder gaat. Maar vaak zijn het golfbewegingen van groei, stabilisatie, afname..Ergens had ik ingeschat dat hoogtepunt van groei als was bereikt, maar ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt.