miltverwijdering Buffel, alles goedgegaan!
Moderator: Lizzy
-
sella
Re: donderdag miltverwijdering Buffel
Ik vraag me af of je dan beperkt bent met je maaltijden? Dat je niet meer een dubbele portie kan voeren voor of na vasten?
-
Lil
Als er een grotere kans is op een maagkanteling dan is een dubbele portie of vasten een te groot risico, dus ik denk dat je zowel met als zonder vastzetten zo iets beter niet kunt doen.sella schreef: Ik vraag me af of je dan beperkt bent met je maaltijden? Dat je niet meer een dubbele portie kan voeren voor of na vasten?
-
sella
Ik begreep, hij is toch open dus ik kan zijn maag ook wel even vastzetten.
Dat is niet niks zeg een milt van 2,5 kg...... snap dat hij zich niet happy voelt...
Hoe oud is Buffel nu? jaar of 3/4?
Veel sterkte donderdag !
Hoe oud is Buffel nu? jaar of 3/4?
Veel sterkte donderdag !
Is er een oorzaak van die grote milt? Heeft dat te maken met andere problemen? Hij was toch allergisch?
Maag vastzetten, wellicht informeren bij mensen met Bordeaux doggen, die doen dat wel, maar volgens mij zijn er dan ook nog torsies mogelijk?
Maag vastzetten, wellicht informeren bij mensen met Bordeaux doggen, die doen dat wel, maar volgens mij zijn er dan ook nog torsies mogelijk?
-
sella
Paul denkt dat het door allergie kan komen maar weet het ook niet zeker. Zeker is dat het levensbedreigend is zo groot als hij is.
Ik weet me een hond van dacht ik Erna te herinneren die evengoed een torsie kreeg terwijl de maag was vastgezet.
Vandaar alle twijfel over wel of niet vastzetten van de maag.
Ik weet me een hond van dacht ik Erna te herinneren die evengoed een torsie kreeg terwijl de maag was vastgezet.
Ik heb er totaal geen ervaring mee Sella... Kan alleen maar zeggen : heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een toestanden joh...... 
Dan zou ik erna een pb sturen, ik denk dat zij er best iets verstandigs over kan zeggen.sella schreef: Paul denkt dat het door allergie kan komen maar weet het ook niet zeker. Zeker is dat het levensbedreigend is zo groot als hij is.
Ik wil je veel sterkte wensen!
Wil je alleen heel veel sterkte wensen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Heel veel sterkte!!
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Oei, dat is niet niks. Veel sterkte!
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Heel veel sterkte!
He jakkes wat een zorgen. Ik duim gewoon nog even door! 
Sterkte voor Buffel!