of juist niet, omdat het betekend dat meerdere da's dit blaten.Rabia schreef: Gelukkig;)
Werd bij Boris ook geblaat; hij had 4 tot 6 keer per jaar darminfectie met zeer veel bloed en pus wat eruit kwam. Dus eigenlijk chronische darminfectie en af en toe werd dat dus zeer erg. Moest van mijn da hem van alle dierlijke eiwitten afhalen en alleen maar rijst geven....
toen kon hij aan het infuus, hartstikke allergisch voor rijst.
Dat gebeurde toen mijn da een hartinfarct had gehad en zijn vader (al lang gepensioneerde dierenarts) waarnam. Die man zei toen: stomme brokken die men tegenwoordig verkoopt. vroegah haalde je slachtafval en aten ze met de pot mee en het grote voordeel daarvan is dat als je merkte dat ze iets niet verdragen je dat dan gewoon niet voerde en in brok zit zooooo veel, dat is moeilijk om iets niet te voeren als dat niet lekker valt. Volgens hem viel rijst wel vaker verkeerd. Vroegah aten ook mensen geen rijst (maar aardappel en brood) en de honden dus ook eens. Die goede man zei toen: Kijk eens op internet of je kunt vinden hoe je zelf voor je hond moet koken.
Dankzij deze man kwam ik op barfplaats en heb ik al jaaaaaaaren een hond die geen ernstige darminfecties meer heeft. soms een virusje dat na 3 dagen weg is en meer niet op het gebied van de darmen dan.
maar ja, ook 10 jaar geleden riep men meteen: geen dierlijke eiwitten geven.