Elektrische tandenborstel
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Elektrische tandenborstel
De simpele oral b perfect clean bij de jumbo 19,95 euro.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik wil me gaan verdiepen in de sonische van oral B.*Dorothea* schreef: Oke die moet ik hebben dan.
Mijn Philips krijgt elke keer redelijk snel kuren. Wel een goeie service maar heb toch liever gewoon een tandenborstel zonder kuren!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier ook een oralb van 20 euro van de dm. Ik wilde er wel eentje die de tijd bijhield en waarschuwde wanneer je te hard drukt.
Heb nu sinds december 2013 een Philips powerup sonicare, kostte rond de 43 euro. Ben nog niet bij tandarts geweest sinds ik hem heb dus benieuwd wat die zegt als ik volgende maand erheen ga voor controle
-
marjan23
- 3-sterren

- Contacteer:
Een standaard Oral B van 15 euro die gekocht is meer dan 5 jaar geleden. De opzetborstels koop ik tegenwoordig van kruidvat eigen merk. Stukken goedkoper en net zo goed 
In combinatie met paradontax krijg ik er ook nog eens witte tanden van ondanks koffie en roken
In combinatie met paradontax krijg ik er ook nog eens witte tanden van ondanks koffie en roken
Wij hebben een Philips Sonicare al bijna 3 jaar (ja hij doet het nog
).
Heb nog nooit zulke schone tanden gehad, als ik een paar dagen met een gewone tandenborstel poets dan merk ik dat meteen.
Als deze kapot gaat wordt het weer een sonische. Mits het budget het dan toelaat, want echt mega goedkoop zijn de goeie nou ook weer niet
Heb nog nooit zulke schone tanden gehad, als ik een paar dagen met een gewone tandenborstel poets dan merk ik dat meteen.
Als deze kapot gaat wordt het weer een sonische. Mits het budget het dan toelaat, want echt mega goedkoop zijn de goeie nou ook weer niet
Hier de Philips Sonicare hadden er eerst samen eentje dan verwisselden we steeds de borstels maar die ging na, ik denk 6 jaar stuk en hebben nu zo'n duo set van Philips gekocht zodat we beide een eigen body hebben. Weet niet meer wat we ervoor betaald hebben maar wel dat hij bij BCC het goedkoopste was
Was niet die van 200,- in iedergeval dacht iets van rond de 80,- Borsteltjes haal ik bij de Kijkshop die heeft verpakkingen met ik dacht 8 borsteltjes voor 25,- kunnen er ook 4 zijn
Dat is wel het nadeel van de Philips Sonicare de borsteltjes zijn een stuk duurder en volgens mij is er geen b merk van verkrijgbaar…
+1 ik heb ook die van kruidvat.nova schreef: tandartsen-uitspraak waar ik me in vinden kan: De beste tandenborstel is dié borstel welke het vaakste gebruikt wordt
Ik heb een simpele kruidvat-elektrische tandenborstel, en kostte iets van 15 euro Doet het als eentje van 215 euro![]()
Hier ook veel plezier van mijn philps sonicare. Doet het al een aantal jaar prima. Ooit eens zo'n duo pack gekocht voor ik dacht 80 euro.
Een simpele kost niet veel, is ook maar een snelheid en soms wel soms niet heeft ie een autotimer die aangeeft dat je klaar bent. Duurdere modellen hebben dat o.a. meer uitgebreidt. Daarnaast zit er dan nog wat verschil in de snelheid van draaien en evt trillen, dat is allemaal duurder. Maar een van 2 tientjes poetst al beter dan een handtandernborstel. Dus het is net ook wat je mond nodig heeft.
Heb een goedkope Oral-B. Ik vind de opzetborstels van kruidvat juist veel slechter, minder goed poetsend en vooral heel veel minder lang meegaan.
Heb een goedkope Oral-B. Ik vind de opzetborstels van kruidvat juist veel slechter, minder goed poetsend en vooral heel veel minder lang meegaan.
Philips Sonicare, ik poets net zo vaak, mijn tanden zijn significant schoner.
Daarvoor altijd een Oral B en daar was ik heel tevreden over.
Totdat ik die Philips had, super ding!
Ik heb trouwens ook zo'n floss apparaat van Philips, ook top!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Was je oral B ook sonisch?Borke schreef: Philips Sonicare, ik poets net zo vaak, mijn tanden zijn significant schoner.
Nope.MarijeEnBoomer schreef: Was je oral B ook sonisch?
Hier ook een Philips Sonicare, ik zou niet meer anders willen.
Je tanden voelen/worden zoveel schoner.......
Je tanden voelen/worden zoveel schoner.......
Ik heb deze Oral B. Hij doet het veel beter dan de allergoedkoopste Oral B die ik hiervoor jaren heb gehad.