Ik ben nieuw, en wil me even voostellen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Ik ben nieuw, en wil me even voostellen
Welkom hier! Je bent alvast op het juiste adres, dus vanaf hier wordt het alleen maar makkelijker 
Welkom op BP! Veel leesplezier en echt over een tijdje begrijp je niet meer waarom je het eerst zo moeilijk vond 
-
lianneke
- 5-sterren

Duitse Herders zijn gek op rauw! En ik heb er een half jaar over gedaan voor ik het helemaal onder de knie had en ik twijfel nog wel eens.
Welkom! Heeft er al iemand gezegd dat we gek zijn op foto's 8)
Duitse herder pics vind ik altijd leuk!!!
Duitse herder pics vind ik altijd leuk!!!
Welkom op Barfplaats 
Welkom op Barfplaats, je goed inlezen, alle vragen stellen die in je opkomen en waarover je twijfelt, dan komt het helemaal goed. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Welkom hier! En geen zorgen, er zijn wel meer mensen die in het begin door de botten het karkas de bomen het bos niet meer zagen, en het is altijd met iedereen goed gekomen. Lees de informatie, stel vragen, hou het hoofd koel - gaat helemaal lukken!
welkom op barfplaats, 
wat goed dat je je hond gaat overzetten op vers.
vraag hier alles waar je over twijfelt, er is altijd iemand die je antwoord geeft.
wat goed dat je je hond gaat overzetten op vers.
vraag hier alles waar je over twijfelt, er is altijd iemand die je antwoord geeft.
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

-
hannabelgje
- 5-sterren

Theevelien schreef: Welkom, wat zal Maik gaan smullen! Succes met inlezen en we zijn allemaal zo onzeker begonnen(ik tenminste wel) maar het went echt heel snel, voor je het weet grijp je een schapenkop als een bowlingbal beet met je vingers in de oogkassen voor houvast
.
Welkom op Barfplaats! Als we je te snel gaan, moet je gewoon een gil geven
!
+1 en welkom op Barfplaats! Inderdaad, na een poosje is het de normaalste zaak van de wereldEl_Kato schreef: Welkom op BP! Veel leesplezier en echt over een tijdje begrijp je niet meer waarom je het eerst zo moeilijk vond![]()
Je Duitser zal je dankbaar zijn 8)