pups en wormen

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re: pups en wormen

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Martine-Tom schreef: "wij doen het gezelliger" impliceert dat je vind dat de manier waarop Lizzy het doet dus niet gezellig is en dat komt niet zo aardig over ;)
Nou, dat dus.

En de meeste weten vast nog wel hoe "gezellig" het hier was :-X

Ik heb het overigens met handdoeken en speelgoedbeestjes geprobeerd. Wat dacht jij dan!! Maar mijn schoot was simpelweg te klein om en een pup erop te leggen en een speelgoedbeest en ik kwam een arm te kort, die toch wel energieke pups van mij trappelde zowel de handdoeken als speelgoedbeesten zo van mijn schoot. Ik heb hier wat af zitten tobben :-X. En zelf met pup op de grond liggen vond mijn rug niet fijn. En die moest nog even mee, ik zat hier te overleven.

Dus tja gut, het ligt gevoelig.

Maar Hanny, als jij het met de beste wil van de wereld niet ziet, dan ga ik er vanuit dat je het niet zo rot bedoelde als dat het voor mij over kwam :-*
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lizzy schreef: Ik weet niet hoe handig jullie zijn met flessen maar het risico op verslikken is vrij groot. En dit veroorzaakt dan weer longontsteking. En dat kan de dood voor zo'n kleintje betekenen. Houdt de pup in ieder geval zoveel mogelijk horizontaal tijdens het flessen. Fritzi was hier al wat groter maar dan krijg je een beetje een idee;
Dat wordt gewoon een uitstekende zwemmer! :biggrin2:

Lizzy, natuurlijk ligt het gevoelig. Maar ik denk niet dat er bp leden zijn die geen respect hebben voor hoe jullie zowel de pups als Biscuit erdoorheen gesleept hebben!
:-*
Plaats reactie