Echte liefde... Update... Foute boel
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- spreeuwtje
- 5-sterren

Re: Echte liefde... Update... Ik maak me zorgen.
Misschien is t niks. Maar koekie is altijd actief. Altijd buiten. Vriendjes zoeken, bomen klimmen. Hij zou best zo'n rondje moeten kunnen rennen. Vind ik.
Ik ga ook heel hard voor je duimen. Heb zelf een Maincoon kruising met HCM en moet zeggen dat met een half tabletje per dag ze binnenkort 5 jaar word.
Wij ontdekte de HCM omdat ze veel rustiger was dan haar leeftijd genootje en veel sneller moe leek na een onderling spelletje stoeien. Hoop voor jouw dat Koekie dit niet heeft maar je bent er in ieder geval vroeg bij.
Wij ontdekte de HCM omdat ze veel rustiger was dan haar leeftijd genootje en veel sneller moe leek na een onderling spelletje stoeien. Hoop voor jouw dat Koekie dit niet heeft maar je bent er in ieder geval vroeg bij.
- spreeuwtje
- 5-sterren

Je stelt me wel gerust. Koekie heeft feitelijk energie voor 10. We waren juist altijd zo verrast door zijn onvermoeibare gedrag.
Dank je.
Dank je.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
He jakkes, wat een enge gedachte.. Goed dat de da met extra aandacht zal onderzoeken voor hij gecastreerd wordt. Zo lang maar proberen te vertrouwen op dat het van geen betekenis is. Katten zijn natuurlijk niet zulke hijgers als honden, die dat al gemakkelijk doen, maar het is denk ik ook niet 'des kats' om een kwartier achtereen te 'jakkeren' en in die zin is het misschien wel volkomen normaal om als kat dan wél even te moeten hijgen.
Verder is het natuurlijk een temperamentvolle, jonge, ongecatreerde kater, windt zich wat eerder op dan gemiddeld
De duimen draaien dat dit het verklaart!
Verder is het natuurlijk een temperamentvolle, jonge, ongecatreerde kater, windt zich wat eerder op dan gemiddeld
oohw wat ontzettend lief die 2! Prachting kind ne dier samen, top punt van genieten! Weet je al wat meer over koekie?
He, getsie. Ik hoop dat het allemaal mee valt. Wat Ludmilla zegt is natuurlijk helemaal waar. Toen ze nog jonger waren had ik ze hier ook wel eens aan het hijgen als ze te gek doen met een nieuwe speeltje. Tegenwoordig zijn het oude mutsen en laten ze zich wel verleiden tot een spelletje maar niet meer tot dat lange, gekke gedoe.
Succes!!! Anders even contact opzoeken met een fokker die test op HCM (ik ken evt wel iemand, stuur dan maar even een pb), volgens mij is dat onderzoek niet zo heel schreeuwend duur en je hebt wel meer zekerheid.
Succes!!! Anders even contact opzoeken met een fokker die test op HCM (ik ken evt wel iemand, stuur dan maar even een pb), volgens mij is dat onderzoek niet zo heel schreeuwend duur en je hebt wel meer zekerheid.
- spreeuwtje
- 5-sterren

Ik heb het even uit mijn hoofd gezet. Ik werd langzaam gek geloof ik. We hebben op t moment echt té veel aan ons hoofd. Komende week een hele nare rechtszaak en ook zorgen om mijn ouders (demente moeder) zij denken dat er is ingebroken bij hun en een van hun katjes is doodziek maar ik mag er niet mee naar de dierenarts. )
Vandaag liep koekie weer mee in volle vaart. Dikke staart en overal op en in en door. Maar in die 10 min lopen moest hij aan het einde echt hijgend bijkomen. Het valt me ook op dat hij tussendoor overdag veel meer slaapt. Ok, hij is geen ienie kitten meer. Wordt al een hele vent. Maar ik vind het ontzettend moeilijk.
Rianne, ik ga jou zo even pb en.
Vandaag liep koekie weer mee in volle vaart. Dikke staart en overal op en in en door. Maar in die 10 min lopen moest hij aan het einde echt hijgend bijkomen. Het valt me ook op dat hij tussendoor overdag veel meer slaapt. Ok, hij is geen ienie kitten meer. Wordt al een hele vent. Maar ik vind het ontzettend moeilijk.
Rianne, ik ga jou zo even pb en.
Sterkte met alles !!!! 
Sterkte,.... 
- spreeuwtje
- 5-sterren

Dank jullie. Ik ga door een roller coaster. T ene moment denk ik. Stel je niet aan. T volgende moment zie ik koekie erg veel slapen en veel minder spelen en maak ik me zorgen.
Ik steek liever even mijn kop in t zand tot donderdag. De dagen daarvoor heb ik andere moeilijke dingen. Ik heb gewoon heel heel heeeeeel veel duimen nodig.
De rest van de ellende valt totaal in t niet in vergelijk met mijn zorgen voor Koekie.
Ik steek liever even mijn kop in t zand tot donderdag. De dagen daarvoor heb ik andere moeilijke dingen. Ik heb gewoon heel heel heeeeeel veel duimen nodig.
De rest van de ellende valt totaal in t niet in vergelijk met mijn zorgen voor Koekie.
Dikke knuf, ik denk aan jullie, zo moeilijk allemaal. Ik hoop dat jullie binnenkort weer wat "lucht" krijgenspreeuwtje schreef: Dank jullie. Ik ga door een roller coaster. T ene moment denk ik. Stel je niet aan. T volgende moment zie ik koekie erg veel slapen en veel minder spelen en maak ik me zorgen.
En natuurlijk duim ik ook voor Koekie!
Oei, dat krijg je dus a.s. donderdag te horen? Ik duim voor je. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n jong vrolijk ventje zo'n nare ziekte heeft. 
Een paar jaar geleden kreeg ik te horen dat de papa van Vinnie opeens positief getest was op HCM. Hij had toen nog steeds geen symptomen. Vinnie heeft nu dus ook 50% kans.
Een paar jaar geleden kreeg ik te horen dat de papa van Vinnie opeens positief getest was op HCM. Hij had toen nog steeds geen symptomen. Vinnie heeft nu dus ook 50% kans.
Hier wordt al de hele tijd geduimd voor je rechtszaak. 
Ik duim wel mee voor alles.
Hier ook!Sher schreef: Hier wordt al de hele tijd geduimd voor je rechtszaak.![]()