kun je foto's plaatsen via je mobiel
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
inge58
- 5-sterren

Re: kun je foto's plaatsen via je mobiel
Heb je een apple of android telefoon?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Is best makkelijk toch?Riek schreef: Oké, uiteindelijk wel gelukt dus.
Dankjewel voor de tip Marije.
Ze geven je de link al met het img gebeuren ervoor en na!
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Android....Samsung s3inge58 schreef: Heb je een apple of android telefoon?
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga het vanmiddag proberen, dan plaats ik hem ook hier 
Ik gebruik trouwens Imageshack voor foto's uploaden, die hebben voor de laptop ook een programma waarmee je bulkfoto's kunt uploaden.
heb ik ook. Gaat goed.Gonnie schreef: Android....Samsung s3
Ik doe het nu via tapatalk. En dan van fb de link kopiëren. Moet ik wel apart in fb via opera op mn iphone ff inloggen. Het is een beetje omslachtig maar ben al lang blij dat het lukt.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:

gelukt, maar via de computer is toch een stuk makkelijker. .
Foto bekijken, imageshack of photobucket aantikken, wachten tot ie geüpload is en dan de link kopiëren is naar je tapatalk te lastig?Fenixjuh schreef:
gelukt, maar via de computer is toch een stuk makkelijker. .
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Als ik op tapatalk in een topic een foto wil plaatsen geeft mijn telefoon alleen maar aan, via gallerij een foto toevoegen, maar dat mag niet van bp 
Als ik begin met photobucket dat ik een foto wil delen in tapatalk, dan moet ik een nieuw topic openen, maar ik krijg hem niet in een bestaande topic ???
Wat doe ik toch fout
Als ik begin met photobucket dat ik een foto wil delen in tapatalk, dan moet ik een nieuw topic openen, maar ik krijg hem niet in een bestaande topic ???
Wat doe ik toch fout
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Yep.. Muis is toch wel makkelijkerMini's 3-tal schreef: Foto bekijken, imageshack of photobucket aantikken, wachten tot ie geüpload is en dan de link kopiëren is naar je tapatalk te lastig?
kun je foto's plaatsen via je mobiel
Ik kopieer eerst de link vd foto in fb. Dus echt de link van de foto zelf.Gonnie schreef: Als ik op tapatalk in een topic een foto wil plaatsen geeft mijn telefoon alleen maar aan, via gallerij een foto toevoegen, maar dat mag niet van bp
Wat doe ik toch fout![]()
Daarna ga ik naar het topic in tapatalk waar ik de foto wil plaatsen. Ik typ mn verhaaltje druk dan op de stipjes rechts naast het twitter vogeltje. Daar kan je kiezen voor bb code en vervolgens voor de img. Die kies je en dan plak je je link tussenin zoals je normaal ook zou doen.
Laatst gewijzigd door Naomi B op wo 23 apr 2014, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt op je mobiel of tablet ook een link kopiëren door even op de link te blijven staan met je vinger.Fenixjuh schreef: Yep.. Muis is toch wel makkelijker![]()
Dan komt vanzelf de optie kopiëren naar voren.
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Dus eerst moet ik de foto van photobucket op fb plaatsen en dan pas in bp?Mara M schreef: Ik kopieer eerst de link vd foto in fb. Dus echt de link van de foto zelf.
Daarna ga ik naar het topic in tapatalk waar ik de foto wil plaatsen. Ik typ mn verhaaltje druk dan op de stipjes rechts naast het twitter vogeltje. Daar kan je kiezen voor bb code en vervolgens voor de img. Die kies je en dan plak je je link tussenin zoals je normaal ook zou doen.
Ik kan dus niet rechtstreeks vanuit photobucket een foto plaatsen in een topic van bp
Dit was een testfoto,zodat ik mijn voorbeeld kon tikken 8)
Laatst gewijzigd door Riek op wo 23 apr 2014, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.