mag weg

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: vervanging barf bij vakantie oppas ???

Lil

Bericht door Lil »

Extreme schreef: +1
Het zou een middenweg kunnen zijn, geen barf maar gelukkig ook geen brok en als je het in porties aanlevert zodat alleen het zakje leeg geschud dient te worden.
Wij denken daar zo gemakkelijk over, maar je wilt niet weten hoeveel mensen dat weigeren.
startouw
3-sterren
3-sterren

Bericht door startouw »

tis gewoon lastig. het is een super oppas, er logeren daar meerdere honden  en ze hebben het er erg naar hun zin.
Maar ze vind barf gewoon vies en lastig en heeft vrijwel geen plek in de diepvries. dus Kvv is ook moeilijk.
De honden meenemen op vakantie is ook geen optie,geen plek in de auto,  de reis in de auto is te lang en  we gaan richting middellandse zee,  het is er te warm en daar doe ik ons oudje echt geen plezier mee.
bedankt voor de tips. ik ga nog eens op onderzoek uit  8)
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Ik snap dat een vaste oppas fijn is, maarrrr. Toch andere oppas misschien? Misschien hier een oproepje?
var Stolthet
4-sterren
4-sterren

Bericht door var Stolthet »

Heb nu al een paar keer Dry-Barf meegenomen (logeren in Hotel) en de ontlasting bleef van alle honden goed. Neem als we naar het buitenland gaan om te showen voor 3 dagen Dry-barf mee zodat ik altijd wat achter de hand heb als ik niet bij een winkel in de buurt kom
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Mara M schreef: Ik snap dat een vaste oppas fijn is, maarrrr. Toch andere oppas misschien? Misschien hier een oproepje?
Nou als ik een superoppas zou hebben en ze moeten een weekje brokjes eten dan is dat maar zo, zo'n natuurramp is dat nou ook weer niet.
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

*Dorothea* schreef: Nou als ik een superoppas zou hebben en ze moeten een weekje brokjes eten dan is dat maar zo, zo'n natuurramp is dat nou ook weer niet.
Mijn idee :thumbsupup: Ze vallen echt niet dood neer van een weekje fastfood.
startouw
3-sterren
3-sterren

Bericht door startouw »

dat idee heb ik  dus zelf ook. 
Ik vind het veel belangrijker dat ze goed verzorgd worden, dat ze het er fijn hebben en als dat  brok voer betekend dan is dat maar zo.
maar dan wil ik wel de  " beste " brok  :biggrin2:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

*Dorothea* schreef: Nou als ik een superoppas zou hebben en ze moeten een weekje brokjes eten dan is dat maar zo, zo'n natuurramp is dat nou ook weer niet.
+1. Gelukkig wil onze oppas best kvv geven, ik maak van te voren wel porties voor haar 8)
**Jillaroo**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Jillaroo** »

Ik heb de mazzel dat al mijn oppasadressen incl. mijn moeder er geen moeite meet hebben om barf te geven mits ze per dagdeel een zakje kunnen opentrekken. dus ochtend en avond apart verpakt. Overigens moet ik het wel netjes labellen met wat er in zit. Dus avond konijn, of ochtend paard enz enz Ze willen weten wat ze gaan voeren. Toen Jill nog leefde maakte ik bakjes klaar, iedere ochtend en avond haalde mijn moeder het uit de vriezer lade. Maar zouden ze dit niet willen dan gaan ze op een brok, jammer maar een goeie oppas is niet verkeerd en ze gaan van dat ene weekje er echt niet dood van en die hopen poep leggen ze dan niet bij mij maar bij de oppas en die moethet dan opruimen ( of niet )
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

M@rina schreef: Mijn idee :thumbsupup: Ze vallen echt niet dood neer van een weekje fastfood.
Ik zou het wel van te voren even testen, want als ze zwaar aan de spuitpoep gaan wordt je oppas ook niet blij.
janninneee
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door janninneee »

Haha ik ken het probleem, mijn ouders willen het absoluut niet geven, zelfs blikvlees niet..

Dus heb ik orijen 6 fish voor als ze daar heen gaan,
Onze andere oppas voert haar hond ook vers dus dat is ideaal haha
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Weet je wat ik het enge vind van de oppas (in mijn geval mijn ouders) barf laten voeren? Dat het dan juist op zo'n moment mis zou gaan... Ik geef dan ook altijd iets makkelijks mee, makreel, kipfilet bijvoorbeeld, dan maar een weekje niet compleet  ;). Geen lastig botwerk. Moet er niet aan denken dat ze dan niet goed zouden durven te handelen, ze weten wel hoe maar toch :(.

Ik zou ook niet zo veel moeite hebben met brok voor zo'n korte periode, maar wat Kaela zegt... Wel even uitproberen wat de reactie er op is! :)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

En of ze het eten . Ook wel fijn om vooraf na te gaan
Hier verdommen ze het alle drie
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Hier hebben ze liever brokken dan fazant  :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

*Dorothea* schreef: Hier hebben ze liever brokken dan fazant  :biggrin2:

;D ;D ;D ;D En dan het liefst Bonzo  :D

Plaats reactie