ze springt uit stilstand 1,80 hoogRamses1 schreef: Pats vind alles leuk en het is echt gaaf om te doen.
Dogfrisbee op Animal Event. ( foto`s )
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Dogfrisbee op Animal Event. ( foto`s )
Dan hoeft ze alleen nog te leren vangen*Dorothea* schreef: ze springt uit stilstand 1,80 hoog![]()
grr, als ik deze prachtige foto's zie, vind ik het extra jammer dat ik hier nergens in de buurt met Wifi kan gaan frisbeeën 
Er zijn wel workshops. Is dat misschien iets? Kun je verder zelf trainen.Manon schreef: grr, als ik deze prachtige foto's zie, vind ik het extra jammer dat ik hier nergens in de buurt met Wifi kan gaan frisbeeën![]()
We hebben idd laatst een workshop gedaan, en toen bleek dus dat ze het geweldig vond (ze heeft constant zachtjes staan piepenRamses1 schreef: Er zijn wel workshops. Is dat misschien iets? Kun je verder zelf trainen.
Prachtige foto's Marjan, dit was voor Sil ook wel wat geweest.
Ik ga er nu maar niet meer aan beginnen, in oktober wordt hij 10.
Ik ga er nu maar niet meer aan beginnen, in oktober wordt hij 10.
Oh super moet je doen!.Manon schreef: We hebben idd laatst een workshop gedaan, en toen bleek dus dat ze het geweldig vond (ze heeft constant zachtjes staan piepen) en was ook goed in vangen (misschien ietwat te gefixeerd op de frisbee, maar ach...). Alleen mijn gooitalenten zijn belabberd
De workshop was dus erg leuk en ik snap de beginselen, al zou ik toch liever gewoon in verenigingsverband trainen i.v.m. wat feedback
Ik heb er 1 tamelijk dichtbij gevonden (zo'n 20-25min rijden), ik ga er denk ik toch eens kijken
![]()
Mag ik de foto´s doorsturen naar de mensen die erop staan? 8)
Volgens mij is dat hoog genoeg hoor, dus je kan aan de slag !*Dorothea* schreef: ze springt uit stilstand 1,80 hoog![]()
Ja hoor Ramses1 stuur maar door !!
Geweldig!!! Vooral bij foto drie de mensen op de achtergrond. Lichaamstaal spreekt boekdelen 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik wil ook zo graag, maar moet helaas nog even wachten, ben te druk met andere dingen. Jacy vindt het wel geweldig om hiernaast op het grasveldje achter frisbees aan te rennen, maar ik durf hem zonder begeleiding die sprongen niet aan te leren..Manon schreef: We hebben idd laatst een workshop gedaan, en toen bleek dus dat ze het geweldig vond (ze heeft constant zachtjes staan piepen) en was ook goed in vangen (misschien ietwat te gefixeerd op de frisbee, maar ach...). Alleen mijn gooitalenten zijn belabberd
De workshop was dus erg leuk en ik snap de beginselen, al zou ik toch liever gewoon in verenigingsverband trainen i.v.m. wat feedback
Ik heb er 1 tamelijk dichtbij gevonden (zo'n 20-25min rijden), ik ga er denk ik toch eens kijken
![]()
On-topic: Prachtige foto's!!
Degene op foto 3 heeft deze foto inmiddels op zijn facebook staan. Niet doorgestuurd door mij overigens.de Meiden schreef: Volgens mij is dat hoog genoeg hoor, dus je kan aan de slag !![]()
Ja hoor Ramses1 stuur maar door !!
Klopt Nadia, de sprong is mooi maar helaas vangt deze hond (Chaos) de frisbee niet maar duwt hem met zijn snuit weg.Nadia schreef: Geweldig!!! Vooral bij foto drie de mensen op de achtergrond. Lichaamstaal spreekt boekdelen![]()
Dat is bijzonder...en snel, zeker weten dat het dezelfde foto is, ik was niet alleen met een fototoestel...Ramses1 schreef: Degene op foto 3 heeft deze foto inmiddels op zijn facebook staan. Niet doorgestuurd door mij overigens.
Ik vond het ook bijzonder ja. Het is zeker weten dezelfde :de Meiden schreef: Dat is bijzonder...en snel, zeker weten dat het dezelfde foto is, ik was niet alleen met een fototoestel...![]()
![]()

Dan zal het w.s een versvoeder zijn en hem hier vandaan hebben genomen... er is niets gedeeld op mn FB.... zou het anders ook niet weten..Ramses1 schreef: Ik vond het ook bijzonder ja. Het is zeker weten dezelfde :
![]()