En nog een jarige: Ashley
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: En nog een jarige: Ashley
Van Harte Gefeliciteerd
- Inge en Bono
- 5-sterren

Van harte gefeliciteerd Joke!
Gefeliciteerd
En een mooie dag gewenst 
Gefeliciteerd, en maak er een mooie dag van

- Angelique
- 5-sterren

Gefeliciteerd!
Van harte Joke! De mooiste dag van deze week is voor jou, geniet ervan.
Van Harte Gefeliciteerd
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd!! Ik wens je een hele fijne verjaardag toe.
Van harte gefeliciteerd Joke

Ik hoop dat je vandaag kan genieten van de kleine dingen de zon en de natuur, de honden, de poes en Jeroen. Niet persé in deze volgorde hoor
Ik hoop dat je vandaag kan genieten van de kleine dingen de zon en de natuur, de honden, de poes en Jeroen. Niet persé in deze volgorde hoor
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Joke gefeliciteerd 
Laat je maar lekker in de watten leggen.
Maar dat komt vast goed
Laat je maar lekker in de watten leggen.
Maar dat komt vast goed
Proficiat.
Gefeliciteerd 
Hartelijk gefeliciteerd
Iedereen bedankt voor de felicitaties 
Vandaag toch een uurtje in het zonnetje kunnen zitten
De rest van de dag lig ik op het bed in de woonkamer. Het gaat momenteel weer heel erg slecht met mij. Er komt weer een grote buikoperatie aan, er groeit een fistel vanuit mijn buikvlies naar het restantje dunne darm als dat aankoppelt is het leed niet te over zien en zeer waarschijnlijk overleef ik dat niet. Dat is niet de enige bende in mijn buik. Er wordt weer van alles uitgehaald oa eierstokken die zwaar ontstoken zijn, kringspier wordt verwijderd en in de lege plek in mijn buik wordt naar verwachting een bilspier geplaatst. Maar eerst zal ik moeten aankomen, nog net 50 kilo vinden de artsen te weinig voor zo'n zware ok. Volgende week weer een hele dag naar Sittard en horen we verder wat de plannen zijn en wanneer de operatie zal gaan plaats vinden. Zelf zou ik het het liefst na de zomer doen zodat ik nog wat kan genieten van mooi weer en proberen met TPV om aan te komen. Aankomen is alleen niet makkelijk met een zwaar ontstoken, te snel werkende schildklier. Die moet nog behandeld worden met een flinke overdosis radioactief jodium maar dat zal pas volgend voorjaar zijn. Mijn buik is eerst want dat kan levensbedreigend zijn 
Gelukkig is Jeroen heel zorgzaam en lief voor me en samen met de honden heb ik evengoed nog wel plezier in het leven. Neemt niet weg dat het niet-reanimeren beleid en de euthanasie verklaring up-to-date gehouden worden.
Nogmaals fijn dat jullie nog aan mij gedacht hebben

Vandaag toch een uurtje in het zonnetje kunnen zitten
Gelukkig is Jeroen heel zorgzaam en lief voor me en samen met de honden heb ik evengoed nog wel plezier in het leven. Neemt niet weg dat het niet-reanimeren beleid en de euthanasie verklaring up-to-date gehouden worden.
Nogmaals fijn dat jullie nog aan mij gedacht hebben
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joke !