En als rechtgeaarde Hagenees, dacht ik in eerste instantie: "Joh, wat is er in Den Haag?"
In de haag.....foto toegevoegd
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: In de haag.....foto toegevoegd
Gave foto's!
En als rechtgeaarde Hagenees, dacht ik in eerste instantie: "Joh, wat is er in Den Haag?"
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

-Saskia- schreef: Gave foto's!
En als rechtgeaarde Hagenees, dacht ik in eerste instantie: "Joh, wat is er in Den Haag?"![]()
+1
- Inge en Bono
- 5-sterren

+1=3 
Hele mooie foto's!
Hele mooie foto's!
-Saskia- schreef: Gave foto's!
En als rechtgeaarde Hagenees, dacht ik in eerste instantie: "Joh, wat is er in Den Haag?"![]()
Ik ben alles behalve een Hagenees, maar ik dacht het ook!-Saskia- schreef: Gave foto's!
Prachtige foto's!
leuk is dat toch he?
OOk kort bij huis kan de natuur mooi zijn.
Hier had ooit een merel een nest genaakt op de koplamp van een fiets die al weken tegen de schutting stond.
Toen het nest klaar was heeft mijn zoon een tijdelijk fiets-gebruiksverbod gekregen
Hier had ooit een merel een nest genaakt op de koplamp van een fiets die al weken tegen de schutting stond.
Toen het nest klaar was heeft mijn zoon een tijdelijk fiets-gebruiksverbod gekregen