Nog regelmatig dunne ontlasting na overstap op barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Nog regelmatig dunne ontlasting na overstap op barf

Greece
5-sterren
5-sterren

Bericht door Greece »

Nee er staat geen dosering per gewicht op. Het is een kinderdosering en een half zakje is de dosering voor baby's en kleuters. Deze hou ik aan.
Yoghurt voegt niets toe. Pens kan ook laxerend werken maar dit zal je moeten bekijken.
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

oh wat voor Ivan ook ''de truuk'' was is bosbessen bijvoeren (hebben stoppende werking) en veel keer per dag kleine beetjes ipv weinig keer en veel. Ivan krijgt 4-5x per dag eten. Allemaal contra barf en vers idee en heb dit ook moeten loslaten, maar voor Ivan werkt het echt beter.
Greece
5-sterren
5-sterren

Bericht door Greece »

Irish schreef: oh wat voor Ivan ook ''de truuk'' was is bosbessen bijvoeren (hebben stoppende werking) en veel keer per dag kleine beetjes ipv weinig keer en veel. Ivan krijgt 4-5x per dag eten. Allemaal contra barf en vers idee en heb dit ook moeten loslaten, maar voor Ivan werkt het echt beter.
Maar Ivan heeft een vastgesteld probleem en dat is nu, voorlopig, niet aan de orde. ;)
Als het mijn hond zou zijn zou ik eerst een probiotica erbij gaan geven en het toch even de tijd geven.
Lothlórien
3-sterren
3-sterren

Bericht door Lothlórien »

Dit topic heeft me in ieder geval de rust gegeven dat het niet zo heel uitzonderlijk is en dat ik het best nog even wen-tijd kan gunnen en me dus niet al zorgen hoef te maken. Daarmee ben ik al erg geholpen. Als het niet verbetert en/of erger wordt, heb ik hier nu alvast enkele goede tips paraat staan, bedankt daarvoor.

Plaats reactie