Hier ook een die sneller inde rs schiet met een halsband.zwabber schreef: Mijn jonge hond heeft er ook last van.
op de hondentraining mag ze geen tuigje aan maar moet een halsband. Ik heb al een brede band gekocht en ze trekt eigenlijk niet aan de riem.
Na de les hoor ik haar en soms nog de volgende dag. De rest van de week niet.
nu is het vakantiestop geweest en heb ik haar niet gehoord.
Ze heeft het niet heel heftig en is met neus dichthouden makkelijk uit een aanval te krijgen.
Ik ga na de stop weer bij de hondenschool aankaarten dat ik echt een tuigje wil met training.
Zit jouw hond soms ook aan de halsband ?
Tips bij reversed sneezing gevraagd
Moderator: Lizzy
Re: Tips bij reversed sneezing gevraagd
Ze mag inmiddels bij alle lessen haar tuigje om en nu hoor ik haar nog nauwelijks. 1 keer in de maand misschien of nog minder. 
Heel soms als ze karkas op heeft hoor ik haar ook. Dus daar houden we nu ook rekening mee. Zalmkarkas gaat bv niet. Zalmstaartstuk gaat goed.
Alle bot wat echt goed bevleesd gaat het meestal wel goed.
Heel soms als ze karkas op heeft hoor ik haar ook. Dus daar houden we nu ook rekening mee. Zalmkarkas gaat bv niet. Zalmstaartstuk gaat goed.
Alle bot wat echt goed bevleesd gaat het meestal wel goed.
Wat goed zeg, superVena schreef: Ik wil nog graag reageren, want onze hond is helemaal van haar reversed sneeze aanvallen af, dankzij de goede behandelingen van Tannetje. O.a. met chinese kruiden, acupunctuur (met laser) en osteopatische behandelingen aan hoofd en middenrif is Joni sinds de 3e behandeling helemaal vrij van reversed sneeze aanvallen. Ik vind het echt een wonder, want ze had er heel erg last van. We zijn Tannetje super dankbaar.