Zal zo even een foto maken van 't exemplaar. 't Is wel een joekel, echt schitterend. Misschien hou ik 'm wel zelf; de jachtleider had er nog meer liggen, zei ie.
Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Wahaha, ik had gisteren tegen de buurman gezegd dat ik iemand kende die graag een elandengewei wilde kopen, en of hij iemand wist die er eentje had liggen. Komt net de leider van het jachtgezelschap hier naar binnen stiefelen met een megagewei, al kant en klaar op een sierplankje bevestigd.
Z'n ogen vielen uit hun kassen toen hij hoorde wat die kennis van me bereid was te betalen; hij hoefde maar een derde van de prijs, en zelfs dat vond ie al schandalig veel, geloof ik. 
Zal zo even een foto maken van 't exemplaar. 't Is wel een joekel, echt schitterend. Misschien hou ik 'm wel zelf; de jachtleider had er nog meer liggen, zei ie.
Haha, dat is dus wel wat anders dan de reactie van je buurvrouw die barf artikelen wilde verkopen Anne 
OT: mag voor tweede sollicitatiegesprek komen
OT: mag voor tweede sollicitatiegesprek komen
Anne in Duitsland schreef: Wahaha, ik had gisteren tegen de buurman gezegd dat ik iemand kende die graag een elandengewei wilde kopen, en of hij iemand wist die er eentje had liggen. Komt net de leider van het jachtgezelschap hier naar binnen stiefelen met een megagewei, al kant en klaar op een sierplankje bevestigd.Z'n ogen vielen uit hun kassen toen hij hoorde wat die kennis van me bereid was te betalen; hij hoefde maar een derde van de prijs, en zelfs dat vond ie al schandalig veel, geloof ik.
Zal zo even een foto maken van 't exemplaar. 't Is wel een joekel, echt schitterend. Misschien hou ik 'm wel zelf; de jachtleider had er nog meer liggen, zei ie.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dit is 'm (het gewei, niet de jachtleider
)

Voor de duidelijkheid: de wasbak waar hij met z'n neus in ligt is 80 cm breed. 't Is weer eens wat anders dan het "Zigeunermeisje met traan" aan de muur!
@Dinky: gefeliciteerd! Hopelijk is die baan voor jou!

Voor de duidelijkheid: de wasbak waar hij met z'n neus in ligt is 80 cm breed. 't Is weer eens wat anders dan het "Zigeunermeisje met traan" aan de muur!
@Dinky: gefeliciteerd! Hopelijk is die baan voor jou!
Dankje Anne :-)
En wat een prachtig gewei inderdaad :-D
En wat een prachtig gewei inderdaad :-D
Zooo dat is pas een gewei Anne.
Daar kan die beste man rijk mee worden. Die zit vanavond te rekenen wat ie allemaal nog heeft liggen en wat ie via jou kan verkopen. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hahaha, dat zat ik ook al te denken, dat hij dat ging doen!Els&Flow schreef: Zooo dat is pas een gewei Anne.Daar kan die beste man rijk mee worden. Die zit vanavond te rekenen wat ie allemaal nog heeft liggen en wat ie via jou kan verkopen.
![]()
Max zag het gewei op de grond staan en wilde er al meteen aan knabbelen.
Nogmaals bedankt voor de informatie. Horen we t.z.t. het vervolg ook nog?
Je zou denken, dat Charlotte voldoende antilichamen heeft tegen parvo en dat dan de pupjes ook nog wel beschermd zouden zijn tot een week of acht.
In Denemarken gingen ze er van uit, dat er niet geënt hoefde te worden voor de 8 weken, voldoende maternale bescherming
Niet dus, dan maar een enting.
Volgende week worden ze dus echte vlindertjes, moet maar even gebeuren.
Hanny
Je zou denken, dat Charlotte voldoende antilichamen heeft tegen parvo en dat dan de pupjes ook nog wel beschermd zouden zijn tot een week of acht.
In Denemarken gingen ze er van uit, dat er niet geënt hoefde te worden voor de 8 weken, voldoende maternale bescherming
Niet dus, dan maar een enting.
Volgende week worden ze dus echte vlindertjes, moet maar even gebeuren.
Hanny
Anne!!! Mag ik er zo een bestellen voor meneer S??
Wat mottie kostuh? ???
Wat mottie kostuh? ???
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Haha, vast wel! Voor deze heb ik 1000 kronen betaald (ongeveer 110 euro), maar dat was omdat ik had gezegd dat die kennis max. 1500 kronen wilde betalen. De jachtleider ging bijna van zijn stokje toen ik dat zei.Kim_S schreef: Anne!!! Mag ik er zo een bestellen voor meneer S??
Wat mottie kostuh? ???
Ik heb gevraagd of hij er nog meer heeft, en dat heeft ie, maar die zijn iets kleiner blijkbaar. Hij zou eens gaan rommelen op zolder en de mooiste exemplaren aan mij laten zien om te kiezen. Wat wil jij er maximaal voor betalen? Al ga ik nu natuurlijk een beetje handelen, nu ik weet dat het concept 'geld vragen voor een elandengewei' hier totaal onbekend is.
Een kleinere is geen probleem. Geen baby natuurlijk, maar hij hoeft niet reusachtig te zijn.Anne in Duitsland schreef: Haha, vast wel! Voor deze heb ik 1000 kronen betaald (ongeveer 110 euro), maar dat was omdat ik had gezegd dat die kennis max. 1500 kronen wilde betalen. De jachtleider ging bijna van zijn stokje toen ik dat zei.Die had 'm geloof ik ook voor minder dan de helft van de helft verkocht, als ie al op het idee was gekomen om er geld voor te vragen.
Ik heb gevraagd of hij er nog meer heeft, en dat heeft ie, maar die zijn iets kleiner blijkbaar. Hij zou eens gaan rommelen op zolder en de mooiste exemplaren aan mij laten zien om te kiezen. Wat wil jij er maximaal voor betalen? Al ga ik nu natuurlijk een beetje handelen, nu ik weet dat het concept 'geld vragen voor een elandengewei' hier totaal onbekend is.![]()
Ik wil er zo min mogelijk voor betalen natuurlijk. Minder dan de helft van de helft komt aardig in de buurt
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik ga m'n best doen!Kim_S schreef: Een kleinere is geen probleem. Geen baby natuurlijk, maar hij hoeft niet reusachtig te zijn.
Ik wil er zo min mogelijk voor betalen natuurlijk. Minder dan de helft van de helft komt aardig in de buurt![]()
Anne in Duitsland schreef: Ik ga m'n best doen!
ritje in de mist naar Zwolle op de motor gedaan, was waterkoud, brrr .. en je ziet zo weinig .....
gelukkig klaarde het na Gieten op en scheen de zon
zonet hechtingen verwijderd bij Sam, zonder enig probleem, hij liet het toe dat ik zat te frunniken aan zijn korstjes en loshangende draadjes, zo trots dat het zonder enige krachtsmeting ging
Had al een paar dagen geoefend met schaar/ pincet in zijn nabijheid met op/rondom wond kriebelen. Als het maar bekend is voor onze hem, dan laat hij heeel veel toe, maar zodra het onverwacht en onbekend is, dan is het een drama.
Zit nog na te gloeien van trots ....
zonet hechtingen verwijderd bij Sam, zonder enig probleem, hij liet het toe dat ik zat te frunniken aan zijn korstjes en loshangende draadjes, zo trots dat het zonder enige krachtsmeting ging
Had al een paar dagen geoefend met schaar/ pincet in zijn nabijheid met op/rondom wond kriebelen. Als het maar bekend is voor onze hem, dan laat hij heeel veel toe, maar zodra het onverwacht en onbekend is, dan is het een drama.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

rosmin schreef: ritje in de mist naar Zwolle op de motor gedaan, was waterkoud, brrr .. en je ziet zo weinig .....
Ooo, dat is fijn inderdaad! Heerlijk hè, als ze op die manier aangeven hoeveel vertrouwen ze in je hebben!