Prettige Kerstdagen en een heeeeeel gezond en gelukkig 2015!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Prettige Kerstdagen en een heeeeeel gezond en gelukkig 2015!
Natuurlijk wens ook ik iedereen hele fijne kerstdagen en een gezond, liefdevol en fantastisch 2015.
Ik hoop dat mijn familie, vrienden en iedereen die dit leest gezond zal mogen zijn en blijven én dat 2015 voor iedereen een heel fijn en gelukkig jaar zal worden.
Ik hoop dat mijn familie, vrienden en iedereen die dit leest gezond zal mogen zijn en blijven én dat 2015 voor iedereen een heel fijn en gelukkig jaar zal worden.
Laatst gewijzigd door Ramses1 op do 25 dec 2014, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wens iedereen een fijne Kerst samen met degene die je lief hebt.
Voor 2015 wens ik iedereen een fijn jaar in gezondheid en voorspoed met veel liefde en geluk en heel veel geniet momentjes!
Voor ons zelf word t een spannend jaar op koe gebied, wat gaat er gebeuren als t melkquotum eraf gaat, wat gaat de melkprijs doen en zouden de plannen voor de stal uitbreiding en verbetering meer vorm gaan krijgen?
Voor onszelf hoop ik dat mijn herstel zich doorzet en dat ik weer mee kan werken op de boerderij, dat onze kinderen gelukkig zijn, en dat we vooral genieten van alles hoe hectisch het ook kan zijn.
Voor 2015 wens ik iedereen een fijn jaar in gezondheid en voorspoed met veel liefde en geluk en heel veel geniet momentjes!
Voor ons zelf word t een spannend jaar op koe gebied, wat gaat er gebeuren als t melkquotum eraf gaat, wat gaat de melkprijs doen en zouden de plannen voor de stal uitbreiding en verbetering meer vorm gaan krijgen?
Voor onszelf hoop ik dat mijn herstel zich doorzet en dat ik weer mee kan werken op de boerderij, dat onze kinderen gelukkig zijn, en dat we vooral genieten van alles hoe hectisch het ook kan zijn.
Ook ik wens iedereen fijne dagen en een heel goed en gezond 2015.
Voor mijzelf hoop ik dat ik in 2015 me net zo gelukkig voel als in 2014. Want ondanks alle problemen was 2014 een goed jaar.
Voor mijzelf hoop ik dat ik in 2015 me net zo gelukkig voel als in 2014. Want ondanks alle problemen was 2014 een goed jaar.
Ook wij wensen iedereen fijne dagen en vooral een gezond 2015
Voor onszelf , we hopen dat mijn moeder niet te hard achteruit zal gaan in 2015
Voor onszelf , we hopen dat mijn moeder niet te hard achteruit zal gaan in 2015
OOk vanuit Urmond wens ik iedereen een heel zalig kerstfeest en de allerbeste wensen voor 2015
-
fransbulletje
Voor iedereen hele fijne , gezellige kerstdagen en een mooi, gezonde en liefdevol 2015!
Dat alle dromen uit mogen komen in het nieuwe jaar
In 2015 hopen we gezond te mogen blijven want dat is toch wel het allerbelangrijkste.
Dat we mogen blijven genieten van onze bulletjes Jules en Hugo en..... eind 2015 onze Oliver, engelse bulldogpup, mogen verwelkomen.
Dat alle dromen uit mogen komen in het nieuwe jaar
In 2015 hopen we gezond te mogen blijven want dat is toch wel het allerbelangrijkste.
Dat we mogen blijven genieten van onze bulletjes Jules en Hugo en..... eind 2015 onze Oliver, engelse bulldogpup, mogen verwelkomen.
Iedereen heel fijne feestdagen en een voorspoedig, gelukkig, gezond 2015. En alle jaren daarna. 
Ik wens dat onze speciale dochter eindelijk de rust in haar leventje gaat krijgen zodat ze zich kan gaan focussen op andere dingen dan de eeuwige angst voor de toekomst en dat ze in gaat zien dat ze er wel degelijk toe doet.
Ik wens dat onze speciale dochter eindelijk de rust in haar leventje gaat krijgen zodat ze zich kan gaan focussen op andere dingen dan de eeuwige angst voor de toekomst en dat ze in gaat zien dat ze er wel degelijk toe doet.
Een goed en gezond 2015 gewenst!
Iedereen een allemachtig prachtig 2015 (en verder ook natuurlijk) gewenst...
Het zou fijn zijn als Tjerk de goede operatie krijgt, zodat hij weer wat veiliger over straat gaat, dat mijn lief strakjes 25 jaar met mij getrouwd is (en ik met haar!!!!), dat ik eindelijk mezelf de schop onder mijn kont kan geven om eens wat aan dat gewicht te doen.
Oh ja... en dat dat stomme bezuinigen om het bezuinigen eens ophoudt, zonder dat er wordt nagedacht over eventuele consequenties....
Het zou fijn zijn als Tjerk de goede operatie krijgt, zodat hij weer wat veiliger over straat gaat, dat mijn lief strakjes 25 jaar met mij getrouwd is (en ik met haar!!!!), dat ik eindelijk mezelf de schop onder mijn kont kan geven om eens wat aan dat gewicht te doen.
Oh ja... en dat dat stomme bezuinigen om het bezuinigen eens ophoudt, zonder dat er wordt nagedacht over eventuele consequenties....
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

een ieder een warm,liefdevol,gelukkig en bovenal gezond 2015 gewenst!! 
voor mijzelf wens ik dat het met mijn kinderen goed zal blijven gaan en het financieël een iets beter jaar wordt dan de afgelopen jaren.
ook hoop ik dat 2015 het jaar wordt dat mijn gezondheid weer in de lift zit
voor mijzelf wens ik dat het met mijn kinderen goed zal blijven gaan en het financieël een iets beter jaar wordt dan de afgelopen jaren.
ook hoop ik dat 2015 het jaar wordt dat mijn gezondheid weer in de lift zit
Gezegende Kerstdagen en Gelukkig Gezond en Vredig Nieuwjaar toegewenst voor iedereen.
Ik hoop dat komend jaar voor mij zelf en familie wat rustiger en stabiel verloopt op gezondheid gebied
en dat ik weer een vierpoter mag verwelkomen in mijn huis en hart...
Ik hoop dat komend jaar voor mij zelf en familie wat rustiger en stabiel verloopt op gezondheid gebied
en dat ik weer een vierpoter mag verwelkomen in mijn huis en hart...
Ik wens iedereen het allerbeste toe in 2015 en alle jaren daarna 
Voor hier wens ik dat Bency minder stress gevoelig gaat worden.
Gaat wel met kleine stapjes steeds beter 
Mijn zoon weer een baan voor langere tijd kan vinden.
Dat hij samen met zijn vriendin dan een huisje kan vinden, waar ze samen voor de kleine die in mei geboren moet worden een fijn leventje kunnen gaan hebben.
Voor hier wens ik dat Bency minder stress gevoelig gaat worden.
Mijn zoon weer een baan voor langere tijd kan vinden.
Dat hij samen met zijn vriendin dan een huisje kan vinden, waar ze samen voor de kleine die in mei geboren moet worden een fijn leventje kunnen gaan hebben.
Iedereen een fijn en gelukkig kerstfeest en al het beste voor het komende jaar.
Wensen hier: Eindelijk weer eens wat financiële zekerheid op werkvlak ipv uitzendkracht, Maxi d'r gezondheid stabiel ipv achteruit en natuurlijk super mooi weer op onze trouwdag!
Wensen hier: Eindelijk weer eens wat financiële zekerheid op werkvlak ipv uitzendkracht, Maxi d'r gezondheid stabiel ipv achteruit en natuurlijk super mooi weer op onze trouwdag!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

God Jul och Gott Nytt År till er alla!
En ik wens dat iedereen zijn wensen ziet uitkomen in het nieuwe jaar!
En ik wens dat iedereen zijn wensen ziet uitkomen in het nieuwe jaar!
Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen, geniet van al het mooie, je geliefde(n)
om je heen ( in welke gedaante ook)
Het einde van het oude is het begin van het nieuwe.....heel veel geluk, liefde en gezondheid in 2015
om je heen ( in welke gedaante ook)
Het einde van het oude is het begin van het nieuwe.....heel veel geluk, liefde en gezondheid in 2015