leuke da
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: leuke da
Klinkt als mijn da 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik heb anders een super da in de randstad 
- CindyMayella
- 5-sterren

[quote="MarijeEnBoomer"]
[/quote]
Wie heb je dan????? Zeker niet in Leidschenveen
? Heb er zelf 1, die niet errug veel van knaagdieren afweet (of het nou de cavia is of 1 van mn gerbils)..... Vond 'em overigens hardhandig met 1 van mn gerbils omgaan.... Weet er nu een andere da voor,maar da's een stukje rijden (aan de andere kant van DH):'(..... En gaf me ander advies wat betreft mn cavia dan zn collega, met als gevolg, veel uitgegeven en een week later moeten laten inslapen door zn collega (die zag wel meteen het peobleem en veel keuze had ik hiet)......
Gelukkig voor de rest niet naar de da hoeven te gaan
.......
[/quote]
Ik rij ook altijd half Den Haag door voor mijn da. Maar dan weet ik wel zeker dat ik we op 1 lijn zitten als het over medicijnen, enten en voeding gaat.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Valt 't toch reuze mee, hier in de randstad 
-
Lil
[quote="Nadia"]
Klinkt als mijn da
[/quote]
Duhuh [emoji16] [emoji16] [emoji16]
Hele veestapel is dus omgeschreven [emoji6]
Klinkt als mijn da
[/quote]
-
Lil
[quote="Ruisje"]
Je bent welkom!
[/quote]
Zeker! Als je niet erg vind om in dorp zonder winkels te wonen (2-3 km verderop twee winkelcentra. 1 overdekt en heel groot)... hier staat veel te koop. Elke dag ergens anders wandelen als je wilt. Je kunt 4 kanten op de velden in.
Je bent welkom!
[/quote]
Zeker! Als je niet erg vind om in dorp zonder winkels te wonen (2-3 km verderop twee winkelcentra. 1 overdekt en heel groot)... hier staat veel te koop. Elke dag ergens anders wandelen als je wilt. Je kunt 4 kanten op de velden in.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

[quote="CindyMayella"]
? Heb er zelf 1, die niet errug veel van knaagdieren afweet (of het nou de cavia is of 1 van mn gerbils)..... Vond 'em overigens hardhandig met 1 van mn gerbils omgaan.... Weet er nu een andere da voor,maar da's een stukje rijden (aan de andere kant van DH):'(..... En gaf me ander advies wat betreft mn cavia dan zn collega, met als gevolg, veel uitgegeven en een week later moeten laten inslapen door zn collega (die zag wel meteen het peobleem en veel keuze had ik hiet)......
.......
[/quote]
Nee vlakbij Scheveningen
[/quote]
Nee vlakbij Scheveningen
[quote="Ruisje"]
Je bent welkom!
[/quote]
dat klinkt al leuk,was maar waar krijg er steeds meer de pest in hier,weer vandaag wat fout gegaan bij da,nu een andere pfff word er moedeloos van
Je bent welkom!
[/quote]
dat klinkt al leuk,was maar waar krijg er steeds meer de pest in hier,weer vandaag wat fout gegaan bij da,nu een andere pfff word er moedeloos van
[quote="Lil"]
[/quote]
nou ik weet niet hoor maar ik haat winkelen
dus perfect klinkt dat ,en kopen gaat het zeker niet worden 
[/quote]
-
Lil
[quote="kiara"]
dus perfect klinkt dat ,en kopen gaat het zeker niet worden 
[/quote]
Er zijn ook paar bejaarde flats, als die leeg blijven zitten er ook wel eens jonge mensen in. En anders in het grote durp zelf. Ook prima wandelen en beter te fietsen. En nog heeeeel veel leuke dorpen en stadjes in de buurt. Of richting Ruisje midden Limburg ook heel mooi!
[/quote]
Er zijn ook paar bejaarde flats, als die leeg blijven zitten er ook wel eens jonge mensen in. En anders in het grote durp zelf. Ook prima wandelen en beter te fietsen. En nog heeeeel veel leuke dorpen en stadjes in de buurt. Of richting Ruisje midden Limburg ook heel mooi!
[quote="Lil"]
[/quote]
Hihi. Heb ik je hem toch maar fijn geadviseerd. Krijg ik nu ook provisie ofzo? :p
[/quote]
Hihi. Heb ik je hem toch maar fijn geadviseerd. Krijg ik nu ook provisie ofzo? :p
-
Lil
[quote="Nadia"]
[/quote]
Zou hem dat serieus eens zeggen! Ik laat veel geld daar..
Wie weet...
[/quote]
Zou hem dat serieus eens zeggen! Ik laat veel geld daar..
Wie weet...
Volgende keer maar eens babbelen :p