Mowgli schreef:
Tja... het gaat maar om 1 ding en dat is geld. Als jij als bedrijf bij Facebook bent aangemeld moet je daarvoor betalen. Een bedrijf mag geen "privé account" hebben, maar moet verplicht een pagina maken. Tegen betaling uiteraard. En inderdaad dit "opsporen" gebeurt automatisch met een bot. Het is een beetje teveel werk om daar iedere dag een aantal mensen aan te zetten.
Die gedachte...die kan ik zelfs nog begrijpen...maar ik moet toch op zijn minst even het voordeel van de twijfel krijgen om te "bewijzen"dat ik geen bedrijf ben...ik had "summer"in mijn naam gezet..als je "Van Zomeren"heet is dat zo gek nog niet en zelfs mijn buurmeisje heet gewoon Summer..de gedachte dat ik niet de gelegenheid krijg mijn account te behouden door mijn naam iets aan te passen vind ik zo frustrerend...
Ik heb nu geen andere keus dan mij als bedrijf aanmelden terwijl ik dat niet ben..anders ben ik alles kwijt.
Ik ben twee keer door Facebook geblokkeerd geweest: de eerste keer had ik niet mijn eigen naam gebruikt maar 'mevrouw huppeldepup' en de tweede keer kon ik toch niet bedenken waarom in vredesnaam mijn account was geblokkeerd. Dus heb ik een boos mailtje gestuurd dat ik geen flets idee had waarom en wat en hoe en dat ik mijn account weer wilde gebruiken en anders moesten ze maar vertellen wat er fout aan was zodat ik het op kon lossen...
Geen antwoord gekregen maar kon mijn pagina wel weer gebruiken.
Dat is al jaren geleden, sinds de laatste wijziging heb ik alle foto's van personen van mijn pagina afgehaald
- pien - schreef:
Ik ben twee keer door Facebook geblokkeerd geweest: de eerste keer had ik niet mijn eigen naam gebruikt maar 'mevrouw huppeldepup' en de tweede keer kon ik toch niet bedenken waarom in vredesnaam mijn account was geblokkeerd. Dus heb ik een boos mailtje gestuurd dat ik geen flets idee had waarom en wat en hoe en dat ik mijn account weer wilde gebruiken en anders moesten ze maar vertellen wat er fout aan was zodat ik het op kon lossen...
Dat is al jaren geleden, sinds de laatste wijziging heb ik alle foto's van personen van mijn pagina afgehaald
Dat schijnt dus ook niet echt te kunnen. Ik heb gehoord dat je ze dan weliswaar niet meer ziet, maar dat facebook ze nog wel heeft. Dat kwam naar voren in de uitzending van radar van afgelopen keer.
LES 1 internet: Alles wat je plaats blijft bestaan, "ook al haal je het weg". Het kan inmiddels al overal en nergens staan. Dat heeft iet niet persee met facebook te maken. Dus ten allen tijde bedenk wat je plaatst.
In duitsland mag facebook het overigens niet, duitse wet, profiel is van jezelf, maar hoe ze weten dat jij een "duits"profiel hebt?
- pien - schreef:
Ik heb toch echt heel erg mijn best gedaan een mail adres te vinden maar noppes.er is alleen een klachtenformulier op de site daar kan ik braaf beklag doen maar niet verzenden.dat geeft een chronische foutmelding
Het liefst gaat FB de prullenbak in hoor ..ik ben al totaal geen voorstander maar zo met t clubje pup kopers en wat liefhebbers die er via via bijgekomen zijn vind ik toch wel leuk....
Summerditches schreef:
Ik heb toch echt heel erg mijn best gedaan een mail adres te vinden maar noppes.er is alleen een klachtenformulier op de site daar kan ik braaf beklag doen maar niet verzenden.dat geeft een chronische foutmelding
Het liefst gaat FB de prullenbak in hoor ..ik ben al totaal geen voorstander maar zo met t clubje pup kopers en wat liefhebbers die er via via bijgekomen zijn vind ik toch wel leuk....
Hiervoor kun je heb beste een groep maken!
Is nu je persoonsaccount of een pagina geblokkeerd? Ik 'sprak' gisteren een vriend die om ongeveer dezelfde reden zijn persoonsaccount en aparte pagina is kwijtgeraakt. Hij heeft hemel en aarde bewogen, maar ze niet teruggekregen! Hij heeft nu een nieuw persoonsaccount aangemaakt en is daarmee een groep begonnen. Hij vindt het achteraf veel gemakkelijker zo.
Ruisje schreef:
Hiervoor kun je heb beste een groep maken!
Is nu je persoonsaccount of een pagina geblokkeerd? Ik 'sprak' gisteren een vriend die om ongeveer dezelfde reden zijn persoonsaccount en aparte pagina is kwijtgeraakt. Hij heeft hemel en aarde bewogen, maar ze niet teruggekregen! Hij heeft nu een nieuw persoonsaccount aangemaakt en is daarmee een groep begonnen. Hij vindt het achteraf veel gemakkelijker zo.
Ik had gewoon een persoonlijk pagina..als ik nu wil inloggen krijg ik dit
Je profiel converteren naar een pagina
Het lijkt erop dat je een profiel gebruikt om een organisatie, bedrijf, merk of publiek figuur te vertegenwoordigen.
Persoonlijke profielen zijn uitsluitend bedoeld voor individuele personen en dienen een echte voor- en achternaam te bevatten (bijvoorbeeld Jan Smit). Facebook-pagina's zijn vergelijkbaar met profielen, maar bieden meer hulpmiddelen voor organisaties, bedrijven, merken en publieke figuren om verbinding te maken met personen die hier wellicht in geïnteresseerd zijn. Meer informatie over Facebook-pagina's.
Om in overeenstemming te zijn met de voorwaarden van Facebook en je doelgroep beter te kunnen bereiken, moet je je profiel omzetten in een pagina. De vrienden van je huidige profiel worden als volgers naar je nieuwe pagina overgezet.
Als je een andere pagina hebt die je bedrijf of organisatie vertegenwoordigt, kun je deze samenvoegen met je nieuwe pagina. Voordat je begint, raden we je ten zeerste aan om een kopie van je Facebook-informatie te downloaden.
Je accountgegevens downloaden
Meer informatie over het converteren van je profiel.Aan de slag
Ik denk inderdaad dat alles gewoon op nieuw moet want bij Aan de slag ga je dus mee in hun idee dat je een bedrijfspagina moet aanmaken
Summerditches schreef:
...
Ik denk inderdaad dat alles gewoon op nieuw moet want bij Aan de slag ga je dus mee in hun idee dat je een bedrijfspagina moet aanmaken
Ik zou m'n energie in een nieuw account plus groep steken en niet meer proberen deze te redden. Een pagina is sowieso voor een bedrijf, merk of bekend persoon, dus dat wordt 'm niet en je persoonlijk account zal niet om je naam, maar om de inhoud geblokkeerd zijn; een select hondengroepje.
Maak een nieuw account en hiermee een groep aan! Met een groep heb je ook nog meer mogelijkheden, als gesloten of publieke groep, enzovoort.
Ronald schreef:
[url=http://]Hier[/url] wordt echter iets anders gezegd. Daar worden trouwens ook tips aangeboden om je account terug te krijgen...
Je URL is leeg Ronald...
Kaio schreef:
In duitsland mag facebook het overigens niet, duitse wet, profiel is van jezelf, maar hoe ze weten dat jij een "duits"profiel hebt?
Aan de hand van het ip adres wat gebruikt werd bij de aanmelding.
Ik maak nog steeds voor 10 euri per account Duitse Facebook-accounts. de opbrengst gaat naar een goed doel edit: inclusief duits e-mailadres
Mowgli schreef:
Je URL is leeg Ronald...
Aan de hand van het ip adres wat gebruikt werd bij de aanmelding. Ik maak nog steeds voor 10 euri per account Duitse Facebook-accounts. de opbrengst gaat naar een goed doel edit: inclusief duits e-mailadres