"nieuwe" caravan gekocht, ben er een beetje stil van

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: "nieuwe" caravan gekocht, ben er een beetje stil van

Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Borke schreef: Gaaf!
Wat gebeurt er dan met jullie huidige stacaravan?
Ik neem tenminste aan dat de nieuwe op jullie huidige staplaats komt?
Ja echt heel gaaf :D

Sinds een jaar ofzo hebben de mensen links en rechts van ons opgezegd en nou leek het ons wel een goed idee om onze oude caravan te behouden, tenslotte is deze prima, alleen wat errug koud in de winter en voor ons net een tik te klein. Dus we hebben besloten om er een 3e plek bij te nemen. Het is dan de bedoeling dat onze oude caravan zeer binnenkort verplaatst wordt naar de 3e plek (die plek is namelijk kleiner dan onze hoofdplek) en da kan die andere geplaatst gaan worden. Onze oude caravan kan dan dienst doen voor vrienden en bekenden die er ook even uit willen.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Anne in Duitsland schreef: Heerlijk! Kan me helemaal voorstellen hoe zalig en praktisch het is om op niet al te grote afstand van thuis een tweede huisje te hebben waar je ook thuis bent! Geniet er lekker van!
De afstand is best nog aanzienlijk, enkele reis 278km...maar het is het zoooooooooooo waard.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Cindy de Wolf schreef: De afstand is best nog aanzienlijk, enkele reis 278km...maar het is het zoooooooooooo waard.
Ah, oké. Ons eigen tweede huisje staat op 1700 km afstand, vandaar dat mijn perspectief wat scheef is. ;D Maar ik geef toe dat ik dacht dat jullie stekje dichterbij was.
inge58
5-sterren
5-sterren

Bericht door inge58 »

Ons tweede huisje staat op 5 km van huis en toch is het daar helemaal anders,en ben je er toch helemaal uit!
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Anne in Duitsland schreef: Ah, oké. Ons eigen tweede huisje staat op 1700 km afstand, vandaar dat mijn perspectief wat scheef is. ;D Maar ik geef toe dat ik dacht dat jullie stekje dichterbij was.
Dat wist ik ;D maar voor een normaal weekend is bijna 600km heen en terug toch best veel te noemen. Gelukkig zijn we beide vrij op maandag dus vrijdagavond heen, zijn we daar tegen 22.00 en dan maandagavond rond 18.00 terug. Dat is nog wel te doen 2 keer in de maand en natuurlijk de lange weekenden en de vakanties. Echt nooit geweten dat dit zoooooooooooooooo goed zou bevallen!
sella

Bericht door sella »

Oh wat een heerllijkheid! Gefeliciteerd.
Zouden wij dan in de oude caravan vuurwerkarm vanaf 27 dec tot 1 jan mogen bivakeren?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Cindy de Wolf schreef: Dat wist ik ;D maar voor een normaal weekend is bijna 600km heen en terug toch best veel te noemen. Gelukkig zijn we beide vrij op maandag dus vrijdagavond heen, zijn we daar tegen 22.00 en dan maandagavond rond 18.00 terug. Dat is nog wel te doen 2 keer in de maand en natuurlijk de lange weekenden en de vakanties. Echt nooit geweten dat dit zoooooooooooooooo goed zou bevallen!
Ja hè! Lekker weg van huis en tóch thuis zijn! Een heerlijke manier om weer bij te tanken!
Pluto
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pluto »

Anne in Duitsland schreef: Ja hè! Lekker weg van huis en tóch thuis zijn! Een heerlijke manier om weer bij te tanken!
Ja duh, 1700km....... ::) :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Pluto schreef: Ja duh, 1700km....... ::) :biggrin2:
Wij rijden dan ook niet in een lang weekend op en neer. ::) :P
Pluto
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pluto »

Anne in Duitsland schreef: Wij rijden dan ook niet in een lang weekend op en neer. ::) :P
Zeker niet zonder bij te tanken....  :P :biggrin2:
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

O wat een heerlijkheid!! Staat ( bungelt) nog wel ergens onderaan op mijn lijstje, wil um wel meer bovenaan maar dat geld he ::)
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Geweldig Cindy! Gefeliciteerd met jullie nieuwe "stekkie".  :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Pluto schreef: Zeker niet zonder bij te tanken....  :P :biggrin2:
;D ;D ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wow Cindy, wat GAAF! Van harte gefeliciteerd meis, met jullie nieuwe paleis :-* ! Gaan jullie er echt ieder weekend heen?
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef: Wow Cindy, wat GAAF! Van harte gefeliciteerd meis, met jullie nieuwe paleis :-* ! Gaan jullie er echt ieder weekend heen?
Nee dat kan bruin niet trekken qua brandstofkosten, buiten het feit dat we ook hier soms toch wel wat sociale verplichtingen hebben maar 2 keer in de maand proberen we toch wel en natuurlijk de langere weekenden en de vakanties en natuurlijk, de reden waarom we hem destijds gekocht hebben, de jaarwisseling, weg van het vuurwerk. Desalniettemin had ik nooit durven verwachten dat het zo'n hit zou zijn. Kortom gemiddeld 3-4 maanden per jaar zijn we er wel. Toevallig gaan we dit jaar in mei voor het eerst sinds we hem kochten ergens anders heen voor een week en wel naar Zwitserland om er daarna nog wel een week op de camping aan vast te plakken ;D

Plaats reactie