Vakantie

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Vakantie

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Met een allergie hond nam ik geen risico. Ik zou toch kijken of het een optie zou zijn kvv mee te nemen.

Kan dat nou echt niet, ging ik op zoek naar een goede brok. Ik probeerde dit dan wel een paar dagen achter elkaar, ruim voor de vakantie. Niets is zo lastig als met een zieke hond in een tent zitten!
san :)
4-sterren
4-sterren

Bericht door san :) »

[quote="woefwoef"]
Dank jullie wel voor de tips en ik ga ze onderzoeken. Ja allergie maakt de situatie niet makkelijker. Renske lijkt heel erg van samenstelling veranderd. Waar het eerst uit duidelijke ingrediënten bestond is het nu troep geworden. De vis variant dan. Ja een gewone vis eet meneer niet. Rund en kip gaan niet. Hij krijgt nu de wild versie van Lotgering en doet het daar heel erg goed op. Maar zoals gezegd, gesleep met extra koelbox en rauw vlees op een camping zie ik niet zitten en vind het geen doen in de beperkte ruimte die ik heb.
Ik ga de merken die jullie noemden eens goed onderzoeken! Bedankt!
[/quote]

de K9 natural lam versie? is dat geen optie?
ClyBoDal
1-ster
1-ster

Bericht door ClyBoDal »

Ecostyle

Sent from my iPad using Tapatalk
jolandavanl
1-ster
1-ster

Bericht door jolandavanl »

Wij gaan altijd drieweken met de camper weg .
ik neem blikken gran carno mee 100%vlees en geen graan.
je he  ze in 400 of 800 gram
je heb een wild versie.
ik heb het altijd bij me voor als we ergens staan en niet een winkel in de buurt.
als we weer boodschappen doen haal ik vers .en zo gaat dat goed.

Je heb ook k9 vries vers en is licht gewicht maar ik weet niet of jou hond hier tegen kan.
dit moet je mengen met heet water maar  wel erg duur.

Plaats reactie