Klopt het dat groenlipmossel ook al een bron van omega 3 in zich heeft?Me and my boys! schreef: zimba krijgt visolie omega 3 en groene lip mossel
Artrose
Moderator: Lizzy
-
Celicaatje
Re: Artrose
-
lianneke
- 5-sterren

Dit vraag ik me dus ook af.Celicaatje schreef: Klopt het dat groenlipmossel ook al een bron van omega 3 in zich heeft?
Ja, groenlip heeft veel omega 3.
Mij is groenlip met gluco/chon geadviseerd, en dan de groenlip-olie van vetra aspitol. Deze is echter onwijs duur, 16,95 voor 30 capsules geloof ik..
Heb zelf de groenlip van aniforte besteld op tip van iemand hier.
Hier helpt het niet echt tegen de startstijfheid en ben ik uiteindelijk naar een osteopaath gegaan.
Verder idd kurkuma met kokosolie/peper en nu bezig met yucca poeder wat hier wél lijkt te werken tegen de startstijfheid. Je hebt ook yucca-intensive, dat zijn druppels die je door het eten kan doen.
Succes!
Mij is groenlip met gluco/chon geadviseerd, en dan de groenlip-olie van vetra aspitol. Deze is echter onwijs duur, 16,95 voor 30 capsules geloof ik..
Heb zelf de groenlip van aniforte besteld op tip van iemand hier.
Hier helpt het niet echt tegen de startstijfheid en ben ik uiteindelijk naar een osteopaath gegaan.
Verder idd kurkuma met kokosolie/peper en nu bezig met yucca poeder wat hier wél lijkt te werken tegen de startstijfheid. Je hebt ook yucca-intensive, dat zijn druppels die je door het eten kan doen.
Succes!