Yrsa weer bevallen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Yrsa weer bevallen
Wat heftig, nu hopelijk maar snel genieten van al dat moois.
Jeetje wat een zware bevalling zeg! 
Fijn dat mams en de 7 pupjes t goed maken nu, nog gefeliciteerd trouwens
Fijn dat mams en de 7 pupjes t goed maken nu, nog gefeliciteerd trouwens
Phoe he heftig bevallings verhaal. Fijn dat je het hebt beschreven.
Van harte met de 7ling. Hoop dat je nu lekker kunt gaan genieten.
Van harte met de 7ling. Hoop dat je nu lekker kunt gaan genieten.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ppff heftig.... hoop dat alles nu gewoon goed gaat en jullie heerlijk kunnen genieten!
- nouky
- 2-sterren

- Contacteer:
bedankt voor het delen van je verhaal.
wat een bevalling zeg...arme meid ...
nu is het genieten begonnen...veel plezier met de pups
wat een bevalling zeg...arme meid ...
nu is het genieten begonnen...veel plezier met de pups
Hopelijk verloopt de rest wel voorspoedig!
Wat een enorm gedonder allemaal zeg
Wat een enorm gedonder allemaal zeg
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo dat is niet mis, wat een afschuwelijke bevalling. gelukkig dat ze is opgeknapt en nu 100% volle kracht vooruit de komende 8 weken.
- var Stolthet
- 4-sterren

- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw, wat zijn ze snoezig 
Ah wat een schatjes. Doen ze het goed? En mams ook weer een beetje bijgekomen?
- var Stolthet
- 4-sterren

De pups zijn nu 8 dagen en op 2 na allemaal al in geboortegewicht verdubbeld. Die 2 die het nog niet gedaan hebben ... missen nog een paar gram.
We merken nu hoe zwaar Yrsa het gehad heeft... Ze hersteld langzaam maar gestaag. Gaat weer mee op de korte rondjes. Gisteren de laatste ab-kuur gehad dus hopelijk is dat voldoende geweest
We merken nu hoe zwaar Yrsa het gehad heeft... Ze hersteld langzaam maar gestaag. Gaat weer mee op de korte rondjes. Gisteren de laatste ab-kuur gehad dus hopelijk is dat voldoende geweest
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn dat de pupjes lekker groeien.. Gelukkig ook weer beter met Yrsa, een bevalling lijkt me echt een enorme klap op de reserves van een hond.. Hopelijk wordt het nu voor jullie allemaal genieten
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoe is het met de kleintjesmonsters?
Mama alweer volledig hersteld?
- var Stolthet
- 4-sterren

De monsters zijn 10 weken...Lang leve het gemakkelijk afzeggen en die absurde regel van 15 weken voor het buitenland lopen er nu nog 5 pups rond waarvan er nog 3 een nieuwe baas zoeken...
Yrsa is nog steeds zorgzaam.. ruimt nog steeds de plasjes op als ik niet snel genoeg ben. Verder is ze giga aan het verharen dus het verstel zit er goed in. Ze wordt volgende week 6 jaar maar ook omdat ze nu 18 pups heeft gebaard besloten om Yrsa uit het fokprogramma te halen ... Haar dochters mogen het voortzetten
Yrsa is nog steeds zorgzaam.. ruimt nog steeds de plasjes op als ik niet snel genoeg ben. Verder is ze giga aan het verharen dus het verstel zit er goed in. Ze wordt volgende week 6 jaar maar ook omdat ze nu 18 pups heeft gebaard besloten om Yrsa uit het fokprogramma te halen ... Haar dochters mogen het voortzetten
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
koekiesranch schreef: De monsters zijn 10 weken...Lang leve het gemakkelijk afzeggen en die absurde regel van 15 weken voor het buitenland lopen er nu nog 5 pups rond waarvan er nog 3 een nieuwe baas zoeken...
Ja, die 15 weken nekken ons. Een buitenlandse koper wordt de leukste puppytijd ontnomen. Ik hoor/lees heel veel klachten over die regel. Ik had het laatst, iemand uit Belgie op visite, maar haar man heeft een bedrijf in Limburg. Dan kan de pup in Nederland gemeld worden en geent.