zimba update pag 8/14/16/20
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: zimba
t is gewoon zo klote hem zo te zien..hij wil zo ontzettend graag maar gaat gewoon niet....
kon ik het maar overnemen van hem
Gewoon omdat het je wel heel veel tegen zit op het moment met je kanjers ....
Geef je Zimba een voorzichtige knuffel van mij ?
He shit zeg. Balen dat hij toch weer slechter gaat. Na de eerste behandeling zag het er zo hoop vol uit!
Dikke knuffel voor jullie.
Dikke knuffel voor jullie.
Ik kan het me best voorstellen......om de moed te verliezen, je ziet hem "willen en niet kunnen" net al jij. ik duim dat het omslaat en hij toch nog zonder veel hinder door kan. Hoe oud is die rakker trouwens ondertussen?Me and my boys! schreef: t is gewoon zo klote hem zo te zien..hij wil zo ontzettend graag maar gaat gewoon niet....
Wat een narigheid... Ja, een hernia kan als je pech hebt heel erg veel pijn doen
. Je zou nog Puur Hernia erbij kunnen geven. Soms doet dat echt goed. Dikke knuffels voor Zimba en voor jou 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij krijgt zoveel homeo en gewone meds dat ie dat onderhand meer eet dan wat ie kwa eten op zich krijgt..
zimba word in november 12
OK. Dat werkt dus ook niet spectaculair....Me and my boys! schreef: hij krijgt zoveel homeo en gewone meds dat ie dat onderhand meer eet dan wat ie kwa eten op zich krijgt..
Wat een narigheid he
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
vannacht heeft ie me wel bezig gehouden.. 6 x gepoept en 2x moeten plassen... gelukkig dat ik beneden slaapt
hij lijkt me iets beter te 'lopen'
hij lijkt me iets beter te 'lopen'
Gelukkig dat het weer iets beter gaat.
Gelukkig heeft hij gepoept en geplast, ookal zal het moeizaam zijn, het werkt.
Geen verstand van dit soort dingen, maar zou het mogelijk zijn dat je "te vroeg" was gestopt met zijn pijn medicatie? Waardoor het resultaat van de acupunctuur teniet is gedaan? Ik bedoel, hij heeft pijn medicatie, heeft zijn acupunctuur gehad, lijkt goed te gaan, maar word mede door de pijnstilling gekomen tot dit resultaat. Dan stop je met pijnstilling en gaat hij weer uit balans/krom lopen en ga je weer terug naar af??
Zijn er geen alternatieven voor de pijnstilling waar hij van aan de schijt gaat?
Wens je ook met deze zorgen kind heel veel sterkte.
Pfff sterk mens je krijgt wel veel op je bordje he
Gelukkig heeft hij gepoept en geplast, ookal zal het moeizaam zijn, het werkt.
Geen verstand van dit soort dingen, maar zou het mogelijk zijn dat je "te vroeg" was gestopt met zijn pijn medicatie? Waardoor het resultaat van de acupunctuur teniet is gedaan? Ik bedoel, hij heeft pijn medicatie, heeft zijn acupunctuur gehad, lijkt goed te gaan, maar word mede door de pijnstilling gekomen tot dit resultaat. Dan stop je met pijnstilling en gaat hij weer uit balans/krom lopen en ga je weer terug naar af??
Zijn er geen alternatieven voor de pijnstilling waar hij van aan de schijt gaat?
Wens je ook met deze zorgen kind heel veel sterkte.
Pfff sterk mens je krijgt wel veel op je bordje he
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij kreeg nog ff zn metacam hoor, tramadol was id gestopt maar ook met homeop. krijgt ie pijnstilling...
nu geef ik het voorlopig allemaal
nu geef ik het voorlopig allemaal