Ervaringen gezocht voederautomaat voor de kat.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Re: Ervaringen gezocht voederautomaat voor de kat.
Wij hebben een: Cat Mate C50 automatic cat feeder, deze dus, maar dan in ML gekocht, geen idee meer waar overigens.
http://www.petmountain.com/product/elec ... eeder.html
Daarvoor hadden we diezelfde die Cindy heeft, die vond ik voor een sloper wat minder degelijk.
Daarvoor hadden we diezelfde die Cindy heeft, die vond ik voor een sloper wat minder degelijk.
-
Lil
Die zag ik bij zooplus, lijkt mij tamelijk hufterproof.Borke schreef: Wij hebben een: Cat Mate C50 automatic cat feeder, deze dus, maar dan in ML gekocht, geen idee meer waar overigens.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ik heb er nu 2 besteld via ebay die op infrarood werken. Niet instelbar oid maar hij sluit en opent automatisch als de kat in de buurt is. En met kvv in de zomer kan dat best weleens handig zijn...leek mij.
Maar dan kan het dus zijn dat tie open gaat als je net de deur uit bent? Dan gaat het zijn doel toch voorbij?Cindy de Wolf schreef: Ik heb er nu 2 besteld via ebay die op infrarood werken. Niet instelbar oid maar hij sluit en opent automatisch als de kat in de buurt is. En met kvv in de zomer kan dat best weleens handig zijn...leek mij.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Het doel in dit geval is geen automaat met meerdere maaltijden maar slechts dat het eten wat er in zit vers(er) blijft. Ze krijgen bij mij 2keer per dag eten. Als we weg zijn doen mijn ouders (die naast ons wonen) de katten. Ondertussen zijn ook 2 van de 4 katten overleden dus 1 met chip is niet (meer) nodig. Dandy is nu 17 en Dobby 12.zurca schreef: Maar dan kan het dus zijn dat tie open gaat als je net de deur uit bent? Dan gaat het zijn doel toch voorbij?
Om een idee te krijgen
Ah oke...
Voor hier zou zoiets niet werken. Ik zoek echt een automaat om de oppas te vervangen zeg maar
Ik ga jullie linkjes in ieder geval eens goed bekijken. Bedankt beide voor het plaatsen!
Voor hier zou zoiets niet werken. Ik zoek echt een automaat om de oppas te vervangen zeg maar
Ik ga jullie linkjes in ieder geval eens goed bekijken. Bedankt beide voor het plaatsen!
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ja dat begreep ik.zurca schreef: Ah oke...
Als je Engels goed is kijk dan ook eens in Engeland/Amerika, daar is zooooveeel meer te krijgen dat in NL.
Dat is wat wij dus doen, voor een weekend gaat dat met onze 2 bejaarde dames prima 8)zurca schreef: Ah oke...
-
Lil
Ik heb nu de TX4 Plus besteld via zooplus en hij schijnt na de test van gisteren hufterproof te zijn. Madam was voor het eerst lief toen ik laat thuis kwam, dus hopelijk is dit DE oplossing.
Dus jouw schandalige uithuizige gedrag werd getolereerd, wauw 8)Lil schreef: Ik heb nu de TX4 Plus besteld via zooplus en hij schijnt na de test van gisteren hufterproof te zijn. Madam was voor het eerst lief toen ik laat thuis kwam, dus hopelijk is dit DE oplossing.
-
Lil
Gaaf he!!!!Borke schreef: Dus jouw schandalige uithuizige gedrag werd getolereerd, wauw 8)