Heel veel lucht in maag en darmen.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Heel veel lucht in maag en darmen.

Lil

Bericht door Lil »

Hier juist andersom had bakken op de grond en er waren klachten, bakken verhoogd klachten over.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Lil schreef: Hier juist andersom had bakken op de grond en er waren klachten, bakken verhoogd klachten over.
Maar jouw hond is ook heel bijzonder! :)
Lil

Bericht door Lil »

Lizzy schreef: Maar jouw hond is ook heel bijzonder! :)
Ja, dat is gewoon een kruising met paard hahaha  :biggrin2:
En de bakken staan niet heel erg hoog, gewoon beetje hoger zodat hij niet extreem diep moet knielen.
Magdalena
1-ster
1-ster

Bericht door Magdalena »

De dierenarts die zijn maag vast gezet heeft adviseerde juist heel hoog te voeren.(omdat lucht omhoog wil)
Mijn man heeft een bankje voor zijn poten gemaakt en dan hoog zijn bakken .
Dubbel hoog dus .

Maar een wolf eet natuurlijk ook niet hoog en zijn prooi vanaf de grond ....

Maar ga het meteen proberen vanavond!!

Bedankt weer voor het meedenken!!
Lil

Bericht door Lil »

Mijn oudje eet het liefste liggend. Ziet er heel natuurlijk uit. Ik weet niet wat voor een hond je hebt, maar ik vind die reus van mij nogal afwijken van een wolf en daarom ook niet vergelijkbaar. Heel lang in zijn lijf en ook smal en dan enorme lange stelten eronder. Wolven zijn meer middenmaatje denk ik.
Magdalena
1-ster
1-ster

Bericht door Magdalena »

Lil schreef: Mijn oudje eet het liefste liggend. Ziet er heel natuurlijk uit. Ik weet niet wat voor een hond je hebt, maar ik vind die reus van mij nogal afwijken van een wolf en daarom ook niet vergelijkbaar. Heel lang in zijn lijf en ook smal en dan enorme lange stelten eronder. Wolven zijn meer middenmaatje denk ik.
Bertus is een spinone italiano  ook best groot denk 70 cm hoog ....
Lil

Bericht door Lil »

Magdalena schreef: Bertus is een spinone italiano  ook best groot denk 70 cm hoog ....
Best groot ja. Mijn oudje is 60 hoog en ruglengte 60. Mijn "paard" is 76 hoog en 90 ruglengte. En waar ik bij mijn "grote van 60 cm" zei op de grond is beter heb ik nu voor het eerst de ervaring hoger is beter. Hij wenst niet liggend te eten. Want denk dat dat nog een goede is. Ook de husky's/malamute gingen vaak snel iets pakken en dan vervolgens rustig liggend eten.

Plaats reactie