Bijzondere of grappige opmerkingen hond

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bijzondere of grappige opmerkingen hond

inge58
5-sterren
5-sterren

Bericht door inge58 »

Ik denk dat ik het hier als eens geschreven heb;
Tijdens een wandeling met Gaia,lang geleden.
Komt een meneer aan met een kleine jongen.
Meneer spreekt de voor ons historische woorden:  " Kom maar gauw bij papa,die hond eet kindjes"  ::)
Gaia was de grootste schat ter wereld!!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Eh  ::)

Ze worden voor van alles uitgemaakt....
Een uniekere' mama die hond is net een aap! 'Stttttttt' Naja vooral de schaamte van ma was grappig  :biggrin2:

Of toen maci nog pupwas, wordt ie ook nog bruin.

Maarwaarom iedereen toch dacht dat Kaio de mama was?
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Of de opmerking over mijn boxer die samen met mijn brabançonnetje buiten in de zon lag te slapen: "Oh wat schattig, hoeveel heeft ze er?"  ::)
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Een klein jongetje aaide mijn border terrier, keek me aan en zei : mevrouw, het is net vloerbedekking  :biggrin2:.

Vorig jaar een mevrouw - met grijs haar - die aan de overkant liep en tegen haar kleinkind zei : kijk eens, dat is al een heeeeeeel oud hondje, kijk maar hoe grijs hij is. Dat had ik inmiddels zo vaak gehoord dat ik naar de overkant riep : nou, u mag zelf ook niet mopperen!!!  ::) ::)
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Tanna schreef: Een klein jongetje aaide mijn border terrier, keek me aan en zei : mevrouw, het is net vloerbedekking  :biggrin2:.

Vorig jaar een mevrouw - met grijs haar - die aan de overkant liep en tegen haar kleinkind zei : kijk eens, dat is al een heeeeeeel oud hondje, kijk maar hoe grijs hij is. Dat had ik inmiddels zo vaak gehoord dat ik naar de overkant riep : nou, u mag zelf ook niet mopperen!!!  ::) ::)
Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo'n aardige opmerking  :-\
Die mevrouw kan niet weten dat jij dat al zo vaak gehoord hebt en waarschijnlijk bedoelde ze het vriendelijk.
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Doranto schreef: Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo'n aardige opmerking  :-\
Die mevrouw kan niet weten dat jij dat al zo vaak gehoord hebt en waarschijnlijk bedoelde ze het vriendelijk.
Dat vond ik nou van die opmerking van die mevrouw, niet zo aardig.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Mensen die stug volhouden dat jouw hond blind is, want blauwe ogen.

Rare combinatie hoor; een pitbull pup en een labradorpup (de labradorpup was een volwassen stafford reu, de pitbull pup was idd een pup, maar dan een bull terrier)

Bananenneushond(bullterrier) die blijft er in  ;D
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

zimba is de papa, gentle de mama en vinnie hun kind... duhhhhhh..
zimba in de kar... die hond is al zo oud die kan zn pootjes niet meer gebruiken.....
gentle als pup werd voor maltezer uitgemaakt.. toen ik de meneer zei dat dat toch echt niet zo was bleef ie volhouden en zei dat ik er niks van af wist.... :biggrin2:
Becky
3-sterren
3-sterren

Bericht door Becky »

Heb wel vaak de vraag gehad of het kruisingen zijn met dwergteckels oid omdat ze lang en klein zijn.

Of de vraag van een jongetje van een jaar of 5 of onze (nu overleden hond) nog een pup was omdat ze zo klein was (ze was toen 15-16 jaar). Ik heb maar gezegd dat ze krimpt als ze ouder wordt  :biggrin2:

Niet zo zeer een opmerking:

Een van onze honden gaat graag op voeten zitten, ook van wildvreemden  :P
Zo zaten we een keer in Oostenrijk op een terrasje naast een stel jonge mannen (20-30 jaar) en deze hond zag een lekkere voet, dus die ging daarop zitten. De baas van de voet schrok zich rot en liet bijna z'n bier vallen en hielt haar daarna goed in de gaten :-X
**Marjolijn**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Marjolijn** »

Over Kees: Is dat een schotse hooglander hond? Dat lijkt Alf wel...

Goh, zo knap, die honden kunnen gewoon rond rennen en ze hebben niet eens ogen.....
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

In het Gooi kwam een typische Gooische vrouw op ons afgestormd: ooooohhhhhh, is dat een Basset Fauve de Bretagne???? Ik: Neuh, een Norfolk terrier... Toen droop ze teleurgesteld af  ???

Kleine kind: Is dat nou een chihuahua? Ander kind: Nee, dat is een konijn  :o  :biggrin2:
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Niet echt, soms denken kinderen dat mn Leonberger een paardje is en een , volwassene , vroeg eens of ie geboren was? :-\.
Nee, hij komt uit een fabriek ;D
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

"wat is de voorkant"  ::)

En altijd dat geneuzel dat de kleinere vast een jong is van de grotere. Gebeurde met regelmaat als ik met Broer en Dusty liep. Dat Dusty overduidelijk een x-aantal jaren ouder was dat leek niet te boeien. En dan nog het ergste als ik dan zei...nee, tis andersom, die grote is uit die kleine gekropen.....weet u dat zeker  ::)

En natuurlijk altijd leuk die bouviers met zo'n witte kop...maakt ze toch wat vriendelijker hé.  ::)

Wat er hier uitfloepte na de zoveelste "je mag dat beest wel eens wat meer te vreten geven" bij mijn bouvier die ik toen uit het asiel had en die draadmager was van het weken in een bos rondhangen....dat zeg ik maar niet, maar ze waren meestal wel meteen uitgeluld.

En idd is Jane blind aan één oog...volgens een troela hier in het durp...want dat zijn alle honden met blauwe ogen  ::) (tuurlijk miep, alle blonde mensen zijn zeker ook dom hé...omdat jij het bent)
Laatst gewijzigd door Angelique op do 18 jun 2015, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Net als onderweg zijn , en oudere mensen tegenkomen . Die dan hun verhaal doen over de hond(en) die zij hebben gehad .
Hele verhalen  :biggrin2:
Zo werd ons ook eens gevraagd door twee ouderen of de Russels en de Bullen familie van elkaar waren  :biggrin2:
En een oude man wees eens naar Noa , zo,n Labrador die heb ik ook gehad , hij was alleen wat geler
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Mijn eerste eigen hond kreeg ik toen ik ca 12 jaar was. Een boxer, op fokvoorwaarde. Ik moest er mee naar diverse tentoonstellingen. Ze kreeg altijd 'uitmuntend' en geweldig mooie omschrijving.  Een keer op een grote show werd er omgeroepen: kijkt u eens naar ring x, wat een geweldige hond, ze danst als een paard, ongelooflijk wat mooi. En zo ging het nog even door. Dat was MIJN hond. Wat was ik trots. Ze werd ook kampioen.  Er kwam toen een man naar mij toe. Hij wilde met mijn ouders praten, want hij gaf 5000 gulden voor mijn hond.  Ik heb hem geen antwoord gegeven en ben weggelopen. Geen hond was volgens mij 5000 gulden waard, maar mijn hond was voor geen 100.000 te koop. Het idee alleen al.

Plaats reactie