Wat waren jullie beginnersfouten

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Wat waren jullie beginnersfouten

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

[quote="Ligaa"]
Ik weet niet hoe groot je lades zijn maar ik krijg hier met moeite 25 kg in 3,5 (1 kleine) lades. :P En dan is het echt proppen en passen en meten, in kleine verpakkingen.
[/quote]

Het wil nog weleens helpen om de lades eruit te halen en het voer er dan in te leggen. Dan past er veel meer in!
Lil

Bericht door Lil »

[quote="Ligaa"]
Ik weet niet hoe groot je lades zijn maar ik krijg hier met moeite 25 kg in 3,5 (1 kleine) lades. :P En dan is het echt proppen en passen en meten, in kleine verpakkingen.
[/quote]

Ik weet niet hoe groot je vriezer is, maar ik heb 3 (grote) lades en een vriezer van 4 (kleinere) lades en daar past in beide 35-40 kg in afhankelijk van hoe gunstig het verpakt is.

[quote="Anne in Duitsland"]
Het wil nog weleens helpen om de lades eruit te halen en het voer er dan in te leggen. Dan past er veel meer in!
[/quote]

Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar dan valt hier helaas alles eruit zodra je de deur open trekt.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

[quote="Lil"]

Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar dan valt hier helaas alles eruit zodra je de deur open trekt.
[/quote]

Je zou een dun latje vooraan op de plaat kunnen leggen dan, zodat de rollen of pakjes vooraan iets omhoog komen te staan. Dan vallen ze er niet meer uit.
Lil

Bericht door Lil »

Je zou een dun latje vooraan op de plaat kunnen leggen dan, zodat de rollen of pakjes vooraan iets omhoog komen te staan. Dan vallen ze er niet meer uit.
[/quote]

Gaan wij proberen. Dank voor de tip. ivm het ladensysteem lijkt het inderdaad schuin naar voren af te lopen.
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

[/quote]

Zelfde probleem hier, en dan heb ik alles achter een latje liggen op één hoop, haha. ;D Nee dat werkt hier niet. Ik heb spier/bot/orgaan in de verschillende lades en een lade overig/wat niet in de rest past. En ik kan er misschien wel meer in kwijt maar dan gaan de lades niet meer open en dan kan ik dus ook bijna niets meer pakken wat verder naar onder ligt want dan krijg ik het er bijna niet weer in. Dus ik prop ze niet helemaal vol, dat is waar. Daar heb ik mijn vrieskist voor. :)

Plaats reactie