BPWR: Snotneus door hooikoorts.

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR: Snotneus door hooikoorts.

Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Honing eten van bijen die bij je in de buurt voorkomen, dan krijg je pollen op een andere manier binnen en dat kan echt de oplossing zijn.
Lil

Bericht door Lil »

Tanna schreef: Honing eten van bijen die bij je in de buurt voorkomen, dan krijg je pollen op een andere manier binnen en dat kan echt de oplossing zijn.
Ik doe al jaren niets anders. Imker zit hier 6 straten verderop en als je dat ooit gegeten hebt, dan wil je niet meer anders. Nu ben ik maar voor 1 ding allergisch:gras dus denk dat de honing daarom niet helpt.  Zitten veel pollen in, maar geen gras.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Lil schreef: Ik doe al jaren niets anders. Imker zit hier 6 straten verderop en als je dat ooit gegeten hebt, dan wil je niet meer anders. Nu ben ik maar voor 1 ding allergisch:gras dus denk dat de honing daarom niet helpt.  Zitten veel pollen in, maar geen gras.
Goed kauwûh in de berm dan. Smakelijk! :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

-Saskia- schreef: Goed kauwûh in de berm dan. Smakelijk! :biggrin2:
Oooo gewoon de honden nadoen!

Die mogen het ook niet, dus ik houd het wel op 2x per week gras maaien.
Barfy
2-sterren
2-sterren

Bericht door Barfy »

Weer wat geleerd hier op het forum, had nog nooit van een netipot gehoord! Omdat ik altijd een nattere neus heb dan mijn honden heb ik er meteen één besteld. Het gebruik ziet er wel komisch uit zeg, éne neusgat in en via het andere er weer uit. Ik ben benieuwd of het gaat helpen.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Theevelien schreef: Weer wat geleerd hier op het forum, had nog nooit van een netipot gehoord! Omdat ik altijd een nattere neus heb dan mijn honden heb ik er meteen één besteld. Het gebruik ziet er wel komisch uit zeg, éne neusgat in en via het andere er weer uit. Ik ben benieuwd of het gaat helpen.
Loop je nog niet zo lang mee op BP dan? Als je er een beeeetje bij wil horen, heb je een waterblazer, nieuwe matrassen, een miele cats&dogs en ik vergeet er nog best veel. Typisch eelke-momentje ::)
Barfy
2-sterren
2-sterren

Bericht door Barfy »

Als ik het me goed herinner heb ik ooit zelfs al eens een topic gestart over alle spullen die ik dankzij Barfplaats heb aangeschaft, maar kan het niet meer terugvinden. Bomann droger, kokosolie, tandzeep, biologische zeep ipv zeeppompje, schapenvacht, biabed, Gardena klusschaar, keramische pannen zijn dingen die me zo te binnen schieten. De netipot is tot nu toe aan mijn aandacht ontsnapt, maar is onderweg dus kan aan mijn lijst toegevoegd worden. Dure hobby dat barfen!
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Theevelien schreef: Als ik het me goed herinner heb ik ooit zelfs al eens een topic gestart over alle spullen die ik dankzij Barfplaats heb aangeschaft, maar kan het niet meer terugvinden. Bomann droger, kokosolie, tandzeep, biologische zeep ipv zeeppompje, schapenvacht, biabed, Gardena klusschaar, keramische pannen zijn dingen die me zo te binnen schieten. De netipot is tot nu toe aan mijn aandacht ontsnapt, maar is onderweg dus kan aan mijn lijst toegevoegd worden. Dure hobby dat barfen!
Hahaha, was jij dat? :biggrin2: Ik heb volgens mij niets gekocht via BP of op aanraden van :sofa:
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Lil schreef: Eerst die stomme sapper hebben  :'(

*geduld is mijn sterkste kant  ::)*
Tis al bijna juli joh, komt goed!
Lil

Bericht door Lil »

Irish schreef: Tis al bijna juli joh, komt goed!
Ja, ik zag dat de uiteindelijke verkoopprijs nog hoger wordt, dus dan is mijn korting echt wel heel erg behoorlijk  :biggrin2:

Plaats reactie