kwaad op appie
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: kwaad op appie
Ja, een snelle reactie is niet altijd een juiste reactie. En om een winkelverbod uit te delen, zul je in elk geval iets van ervaring moeten hebben...
Zelfs al zou je vader bewust frauderen met zo'n zegelboekje, dan nog ga je toch niet daarom een winkelverbod instellen?
Het is namelijk nooit te bewijzen dat iemand zoiets al dan niet bewust fraudeert, daarbij plakken dat soort pagina's door al dat geplak al gauw aan elkaar..
Dus zelfs al is er reden om aan te nemen dat hij het wel had gedaan, dan nog...
Daarbij ook nog een man met een handicap, die alleen bij deze winkel met NL assortiment naar binnen kan, waarom zou hij frauderen?
Die 'leidinggevende' zal hier (terecht!) nog het nodige van merken en jouw vader hoop ik ook - in de positieve zin van het woord.
Ik vind dit namelijk echt heel kwalijk, want toevallig heeft deze AH klant iemand die voor hem komt en het uitzoekt, maar dat heeft helaas niet iedereen.
Pffft het zal je maar overkomen zeg...
Het is namelijk nooit te bewijzen dat iemand zoiets al dan niet bewust fraudeert, daarbij plakken dat soort pagina's door al dat geplak al gauw aan elkaar..
Dus zelfs al is er reden om aan te nemen dat hij het wel had gedaan, dan nog...
Daarbij ook nog een man met een handicap, die alleen bij deze winkel met NL assortiment naar binnen kan, waarom zou hij frauderen?
Die 'leidinggevende' zal hier (terecht!) nog het nodige van merken en jouw vader hoop ik ook - in de positieve zin van het woord.
Ik vind dit namelijk echt heel kwalijk, want toevallig heeft deze AH klant iemand die voor hem komt en het uitzoekt, maar dat heeft helaas niet iedereen.
Pffft het zal je maar overkomen zeg...
Belachelijk om een winkelverbod te geven als je bonnenboekje aan elkaar vast geplakt zit. Ik ben benieuwd naar de oplossing maandag een groot excuus met een mooie bos bloemen en een cadeaubon zou toch wel op z'n plaats zijn...
Online bestellen is leuk bedacht maar zie je geen kwaliteit of houdbaarheidsdatum en kun je dan wel zegels krijgen en inleveren eigenlijk? Of krijg je dan een algemeen online bestelverbod als je zegels wilt inleveren
Online bestellen is leuk bedacht maar zie je geen kwaliteit of houdbaarheidsdatum en kun je dan wel zegels krijgen en inleveren eigenlijk? Of krijg je dan een algemeen online bestelverbod als je zegels wilt inleveren
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik zit met verbazing te lezen; en ik zou zo ongelofelijk pissed zijn!
Ben heel erg benieuwd met wat voor oplossing ze gaan komen.
-
Lil
+ 1 ! Heel benieuwd!constance.blokzijl schreef: Ik zit met verbazing te lezen; en ik zou zo ongelofelijk pissed zijn!
Nou ik heb dat uitzoeken niet van een vreemde. Had pa best zelf gekund.... maandag want die had ze eigenhandig door de telefoon heen getrokken en de nek omgedraaid dus vandaar dat ik maar even actie nam ;)
Dat online bestellen was alleen maar omdat die man bang was dat pa nu door hun schuld zonder boodschappen zat. Die vestiging bezorgt niet en in dorp van pa bezorgt niemand. Dus dit was excuus nr 1 zeg maar.
Winkelverbod? Wist niet eens dat het bestond! Belachelijk! Nou moet ik zeggen dat ik vaste Appie klant ben bij gebrek aan beter hier maar wat een klantonvriendelijkheid. Dat woord hebben ze hier uitgevonden. Ongemotiveerd en onvriendelijk personeel. Leg ik iets met een 35% sticker vooraan, zeg ik het ook nog extra en dan op de bon zien dat ze het toch niet heeft aangeslagen. Maar dan kan ze niks meer en kan ik aansluiten bij de servicebalie. Dan sta ik al te koken, laat staan bij zoiets als jullie gebeurt! Dit mogen ze heeeel netjes oplossen!
-
Lil
Ja ik ken de winkelverboden wel vanuit mijn (vroegere) werk dat hebben winkeldieven ook of mensen die vernielingen aanrichten etc. Dus ja ik stond echt te koken. Als hij zonder dat het verbod is ingetrokken in een van die winkels komt is het huisvredebreuk en moet je naar de politierechter en die legt daarvoor fikse boetes op.
Een man naar mijn hart!Lil schreef: + 1 ! Heel benieuwd!
Nou ik heb dat uitzoeken niet van een vreemde. Had pa best zelf gekund.... maandag want die had ze eigenhandig door de telefoon heen getrokken en de nek omgedraaid dus vandaar dat ik maar even actie nam
Dat online bestellen was alleen maar omdat die man bang was dat pa nu door hun schuld zonder boodschappen zat. Die vestiging bezorgt niet en in dorp van pa bezorgt niemand. Dus dit was excuus nr 1 zeg maar.
Een welgemeend excuus plus een grote bos bloemen of tegoedbon zou op zijn plaats zijn!!
En die jongedame...: Terug op de plaats en vakkenvullen na sluitingstijd totdat ze klanten boven haar eigen ego stelt!
-
Lil
Ja jullie hebben idd wat van elkaar weg haha. Op zo'n moment merk je dat hij jaren in Amsterdam heeft gewoond en niet alleen maar in limbabwe hahaha.Ruisje schreef: Een man naar mijn hart! ;D
Een welgemeend excuus plus een grote bos bloemen of tegoedbon zou op zijn plaats zijn!!
En die jongedame...: Terug op de plaats en vakkenvullen na sluitingstijd totdat ze klanten boven haar eigen ego stelt!
-
judith1967
- 5-sterren

Gelukkig goed opgelost!Lil schreef: Wel wel wel, pa belde net dat hij een man aan de telefoon heeft gehad die zei dat hij de bedrijfsleider was en dat hij nu ver weg was, maar dat hij maandag als hij weer aan het werk was wel even bij pa langs zou gaan. O ja en als hij nog boodschappen nodig had dan moest hij die maar online bestellen, kwamen ze die vanavond wel kosteloos bezorgen.
Ik geloof dat naar aanleiding van mijn telefoontje dus al heel wat telefoontjes zijn gepleegd binnen appie.
Onvoorstelbaar.... Maar wat ik even niet begrijp. Wij hebben een (wel onzettend klantvriendelijke) Appie hier in de straat.
Als ik het zegelboekje inlever controleert het meisje het boekje. Dan komen we samen tot de conclusie of het boekje correct is gevuld of niet. Hoe kan jou vader dan fraude in de schoenen worden geschoven? Dan heeft het meisje in kwestie toch gewoon niet goed gecontroleerd? Belachelijk dat een kind van 19 zulke acties mag uitvoeren om een winkelverbod op te leggen.
Hier is de appie tot 22.00 open. Vrijdags en zaterdags hangt er dan ook vaak 's avonds behoorlijk wat jeugd rond. Wat zal zo'n grietje van 19 tegen die jongeren beginnen? Dat is toch geen doen? Op die leeftijd kan je niet een leidinggevende functie uitvoeren waar zulke verantwoordelijkheden aan vast zitten naar mijn mening.
Als ik het zegelboekje inlever controleert het meisje het boekje. Dan komen we samen tot de conclusie of het boekje correct is gevuld of niet. Hoe kan jou vader dan fraude in de schoenen worden geschoven? Dan heeft het meisje in kwestie toch gewoon niet goed gecontroleerd? Belachelijk dat een kind van 19 zulke acties mag uitvoeren om een winkelverbod op te leggen.
Hier is de appie tot 22.00 open. Vrijdags en zaterdags hangt er dan ook vaak 's avonds behoorlijk wat jeugd rond. Wat zal zo'n grietje van 19 tegen die jongeren beginnen? Dat is toch geen doen? Op die leeftijd kan je niet een leidinggevende functie uitvoeren waar zulke verantwoordelijkheden aan vast zitten naar mijn mening.
-
Lil
Kassameisje zag het. Pa zei ik lever toch in. Kijk maar achterop dat is zegelwaarde +1 euro. Kassameisje riep leidster erbij en die kwam met de rest van het verhaal.zhiva schreef: Onvoorstelbaar.... Maar wat ik even niet begrijp. Wij hebben een (wel onzettend klantvriendelijke) Appie hier in de straat.
Ik ken in de weide omtrek geen appie die tot 22 uur open is. Maar als wel dan denk ik dat ze zonder meer in ploegen werken en er op zo'n tijdstip een ander staat.
Blijkt idd dat het op die leeftijd te veel verantwoordelijkheid is!
Riep het kassameisje dan vanwege fraude of omdat ze niet snapte hoe ze dan een half/niet geheel vol boekje moest innemen.
Als ik een half boekje inlever, dan weten heel veel van die jonge dingen niet hoe dat werkt.
Als ik een half boekje inlever, dan weten heel veel van die jonge dingen niet hoe dat werkt.
-
Lil
Naar ik begreep riep ze gewoon even hulp. Maar verder begrijpen wij er zelf evenmin wat van hoor!Mijati schreef: Riep het kassameisje dan vanwege fraude of omdat ze niet snapte hoe ze dan een half/niet geheel vol boekje moest innemen.
Lekker dan, zo'n onervaren "leidinggevende" begrijpt haar eigen personeel niet eens. Tijd om eerst maar eens gewoon ervaring op te gaan doen als vakkenvuller, daarna als kassamedewerker en heel misschien servicebaliemedewerker en dan is ze misschien wel ver genoeg om leiding te geven aan een groep kassamedewerkers.Lil schreef: Naar ik begreep riep ze gewoon even hulp. Maar verder begrijpen wij er zelf evenmin wat van hoor!