dat wou ik nog even bijvoegen:
PrimeVal Gelatinaat werkt anders dan glucosamine; is beter dan glucosamine.
PrimeVal Gelatinaat heeft een bredere werking op het kraakbeen dan glucosamine. Kraakbeen bestaat voor 70% uit collageen en voor bijna 30% uit proteoglycanen. Glucosamine werkt uitsluitend op de proteoglycanen, wat overeenkomt met bijna 30% van het kraakbeen. Het innovatieve PrimeVal Gelatinaat werkt dus op bijna 100% van het kraakbeen, namelijk op zowel het collageen als de proteoglycane. teverkrijgen via internet.
glucosamine: welke ervaringen hier?
Moderator: Lizzy
Re: glucosamine: welke ervaringen hier?
Ik heb er gisteren naar gevraagd toevallig bij Tannetje Koning. Zei adviseerde BioFlexa II van Vetra 
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
oh ik ben blij te horen dat zij die ook adviseert! Dat bevestigt me dan in het blijven kiezen voor deze tabletten.Qwea schreef: Ik heb er gisteren naar gevraagd toevallig bij Tannetje Koning. Zei adviseerde BioFlexa II van Vetra![]()
En die tabletten prak je dan en meng je onder het voer?
Ik ben heel tevreden over de glucosamine in poedervorm van Puur Natuur.
Ik zie geen klachten meer, maar ik hou de hoeveelheid beweging wel nog steeds wat beperkter dan vroeger...
Ik ben heel tevreden over de glucosamine in poedervorm van Puur Natuur.
Ik zie geen klachten meer, maar ik hou de hoeveelheid beweging wel nog steeds wat beperkter dan vroeger...
Fijn dat Tannetje hierin kon adviseren
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Het zijn smakelijke tabletten en je geeft ze bij voorkeur op nuchtere maag. Ik geef ze daarom direct na op staan, ruim voor het ontbijt.Anna schreef: En die tabletten prak je dan en meng je onder het voer?
ik wou zeggen die heb ik ook, dat had ik dan ook besteld maar kijk nog eens goed naar de pot, blijkt het III te zijn. (die had ik nog nergens online kunnen vindenQwea schreef: Ik heb er gisteren naar gevraagd toevallig bij Tannetje Koning. Zei adviseerde BioFlexa II van Vetra![]()
Niet erg hoor, werkt als een tierlelier bij Kaio,
Bij Fozzy werkt het minder, was met II ook al, maar het kan zijn dat hij tijdens het lopen ook geen last heeft van artrose (LPA, gr 3 links) maar van zijn zwakke pols rechts en ja dan merk je geen verschil.
Idd smorgens op nuchtere maag geven. zelfs Fozzy eet dat met wat aandringen, en die is meestal met alles van "are you poisoning me??"