Joep, 15 maanden later
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Joep, 15 maanden later
Hij ziet er super uit en jullie inzet is dubbel en dwars beloond zo.
En ach... hij heeft inmiddels ook de leeftijd dat het allemaal wat minder energiek wordt 8)
En ach... hij heeft inmiddels ook de leeftijd dat het allemaal wat minder energiek wordt 8)
Wat een plaatje!!
Mooie, leuke, sterke, dappere Joep!
Lekker Joepie

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
herkenbaar
gewoon lekker laten doen wat ie wilt, maar ja.... volgens mij doet hij dat altijd wel

gewoon lekker laten doen wat ie wilt, maar ja.... volgens mij doet hij dat altijd wel
Nee, zoals vroeger zal het natuurlijk niet meer worden maar het is toch wel super wat jullie hebben weten te bereiken en wat hij wel weer kan 
- Pauline
- 5-sterren

Nee.... dat gaat niet meer lukken... worden zoals vroeger. Daar heb ik veel verdriet over gehad, mag je best wel weten. Ik heb echt een oceaan vol met tranen gehuild.....dinky89 schreef: Nee, zoals vroeger zal het natuurlijk niet meer worden maar het is toch wel super wat jullie hebben weten te bereiken en wat hij wel weer kan![]()
Wat een mooie foto van Joep!

- Pauline
- 5-sterren

Toepasselijk

Het is gewoon een lekker ventje!
Hij ziet er zeker geweldig uit! Hij IS ook geweldig! Fijn dat hij een fijn leven heeft en hij happy is
. Dat is het belangrijkste. En dat ie niet meer alles kan...? Ach, zoveel honden op die leeftijd kunnen niet meer alles wat ze vroeger konden, zonder te hebben meegemaakt wat hij heeft meegemaakt 
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Hij is een prachtige lieve schat

Heel fijn dat hij geniet!
Heel fijn dat hij geniet!
-
Lil
Wat begrijp ik je emoties goed! Honden zijn op dat gebied goede leermeesters om te leren in het nu te zijn, te genieten van miniscule dingen en te functioneren ondanks/met beperkingen. Maar als baasje van zo'n hond. Tranen met tuiten!!! Van verdriet, gemis van wat vroeger was en vreugde en trots over hoe hondlief het doet.
Niet alleen Joep is een kanjer. Jullie als baasjes zijn hele grote extreem lieve kanjers!!! (heb ik zelr mogen ervaren ;) :*
Niet alleen Joep is een kanjer. Jullie als baasjes zijn hele grote extreem lieve kanjers!!! (heb ik zelr mogen ervaren ;) :*
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een prachtige foto!! Dat pootje is echt geweldig 
+1! Fijn dat jullie nu heerlijk genieten op de manier zoals het nu gaatLil schreef: Wat begrijp ik je emoties goed! Honden zijn op dat gebied goede leermeesters om te leren in het nu te zijn, te genieten van miniscule dingen en te functioneren ondanks/met beperkingen. Maar als baasje van zo'n hond. Tranen met tuiten!!! Van verdriet, gemis van wat vroeger was en vreugde en trots over hoe hondlief het doet.
Niet alleen Joep is een kanjer. Jullie als baasjes zijn hele grote extreem lieve kanjers!!! (heb ik zelr mogen ervaren:*