Ja, daar inderdaad!Pluto schreef: Kapel van Willibrordhaeghe?
Mooie locatie!
Laatste loodjes
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Laatste loodjes
Spannend! Ik wens jullie een mooie dag toe!
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Oeh spannend!! Ontzettend veel plezier gewenst en succes met de puntjes op de i.
Heel veel plezier, maar uhhhhhh waar gaat Nelson nu heen ? Want ik heb niets meer gehoord 
Ooooooow sorry helemaal vergeten! Er komt oppas aan huis voor het ventje!Monique77 schreef: Heel veel plezier, maar uhhhhhh waar gaat Nelson nu heen ? Want ik heb niets meer gehoord![]()
Dank je wel nog!
Haha hoef je geen sorry voor te zeggen !!! Als jullie maar een topdag hebben, en Nelson ook ... Dan ben ik gewoon blij dat je een goede oplossing hebt gevondenHope schreef: Ooooooow sorry helemaal vergeten! Er komt oppas aan huis voor het ventje!
Dank je wel nog!![]()
Zooooow, het heeft even geduurd maar mijn jurk is klaar.
Echt waar, dat is toch wel lekker voor mijn bloeddruk. 4 dagen voor je bruiloft je jurk nog niet in huis hebben is toch wel een tikkie spannend
Ik ga me maar weer eens druk maken over de tafedecoratie. Voorproefje? Het wordt echt zó leuk!
Met toch nog een beetje Nelson
Echt waar, dat is toch wel lekker voor mijn bloeddruk. 4 dagen voor je bruiloft je jurk nog niet in huis hebben is toch wel een tikkie spannend
Ik ga me maar weer eens druk maken over de tafedecoratie. Voorproefje? Het wordt echt zó leuk!
Met toch nog een beetje Nelson
Heel veel plezier. Geniet ervan.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Er gaat niks mis, vertrouw erop. Heel veel succes voor DE dag van je leven.
Laatst gewijzigd door *Lia* op ma 12 okt 2015, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
En ook al is er iets op de dag niet perfect, het zal toch jullie perfecte dag zijn! Heel veel plezier en liefde gewenst 
-
Lil
Dat is geen probleem als getuigen er niet zijn: ambtenaren genoeg in huis.Gonnie schreef: Vergeet alsjeblieft niet je getuigen mee te nemen.......Anders is alles voor niets geweest en is het niet geldig
Maar desalniettemin....een hele fijne dag toegewenst en heel veel geluk samen![]()
Verder heel logisch dat het nu eng is/wordt. Alles komt echter goed!
Oh dat is leuk
Succes met de laatste voorbereidingen. Zal er wat mis gaan so what dat hoort er ook bij en in het algemeen merkt niemand daar iets van behalve jijzelf
. Een geweldig fijne dag gewenst!
Succes! Probeer te ontspannen! Onze bruiloft + voorbereiding was super relaxt en ontspannen. We hebben het vooral samen gedaan. In de middag heb ik nog een dutje gedaan samen met Dwayne.
Wat heb jij gedaan op je bruiloft. Nou geslapen
Dwayne was toen 11 weken. We trouwden vroeg, op 1 locatie, daarna hapje eten + foto's. Geen receptie.
Dus in de middag tijd voor elkaar.
En in de avond feest met bbq.
Voor ons de perfecte dag.
Wat heb jij gedaan op je bruiloft. Nou geslapen
Dwayne was toen 11 weken. We trouwden vroeg, op 1 locatie, daarna hapje eten + foto's. Geen receptie.
Dus in de middag tijd voor elkaar.
En in de avond feest met bbq.
Voor ons de perfecte dag.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nelsonharen op het tafelkleed? [emoji16] Veek plezier vrijdag [emoji8]Hope schreef: Zooooow, het heeft even geduurd maar mijn jurk is klaar.
Met toch nog een beetje Nelson![]()
Trouwen is slecht voor je bloeddruk. Wat een stress.
We hebben geen ceremoniemeester meer. Altijd fijn, dit soort dingen. Ach, je leert de mensen wel kennen zo.
We hebben geen ceremoniemeester meer. Altijd fijn, dit soort dingen. Ach, je leert de mensen wel kennen zo.