Wat doen jullie met 2ehands boeken.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wat doen jullie met 2ehands boeken.
Weet niet waar je woont in Gelderland, maar misschien is dit wat?
http://www.marktplaats.nl/a/boeken/overige-boeken/m976710223-gezocht-gratis-boeken-voor-kringloop-zeewolde.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/boeken/overige-boeken/m976710223-gezocht-gratis-boeken-voor-kringloop-zeewolde.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Ik was/ben toch echt van plan om ze hier in te gaan leveren bij de 'Brug'. Tweede hands gedoe.
Ik heb 50 romans waar dieren de hoofdrol in spelen (wolven, vogels, honden, ratten, katten, ect..) toch allemaal gekocht bij de 2ehandswinkel.
Ik heb rond de 2 euro betaald per boek en nieuw waren vele nog te koop voor minimaal 20 euro. Kijk eens wat ik bespaart heb.
En d'r zitten hele goede boeken tussen. Die gemaakt zijn van ongeveer 1980 tot 2015.
Ik heb rond de 2 euro betaald per boek en nieuw waren vele nog te koop voor minimaal 20 euro. Kijk eens wat ik bespaart heb.
En d'r zitten hele goede boeken tussen. Die gemaakt zijn van ongeveer 1980 tot 2015.
Ik geef ze soms weg, bijv via weggeefhoeken op fb of een forum
Ook wel eens geprobeerd te verkopen, mensen hebben er geen geld voor over.
Nieuwe titel, net uit. Zag er nog perfect uit, bieden ze 2.50 en meer kan er niet af
Ook wel eens geprobeerd te verkopen, mensen hebben er geen geld voor over.
Nieuwe titel, net uit. Zag er nog perfect uit, bieden ze 2.50 en meer kan er niet af
Ziekenhuizen willen nog weleens interesse hebben voor hun bibliotheek. of bejaardentehuizen. Ik heb destijds een grote verzameling bij een groot ziekenhuis in Rotterdam afgegeven, die waren er erg blij mee.
Anders eens op een boekenmarkt rondvragen of iemand nog iemand weet die boeken opkoopt oid?
Anders eens op een boekenmarkt rondvragen of iemand nog iemand weet die boeken opkoopt oid?
Dat vind ik een goed idee zeg. Bij mijn volgende opname ga ik (stiekem hè) boeken achterlaten op verschillende afdelingen.Els&Flow schreef: Ziekenhuizen willen nog weleens interesse hebben voor hun bibliotheek. of bejaardentehuizen. Ik heb destijds een grote verzameling bij een groot ziekenhuis in Rotterdam afgegeven, die waren er erg blij mee.
Gewoon even bellen met het ziekenhuis en vragen of ze een bieb hebben lijkt me zinniger. Losslingerende "rommel" verdwijnt geheid in de kliko.Neally schreef: Dat vind ik een goed idee zeg. Bij mijn volgende opname ga ik (stiekem hè) boeken achterlaten op verschillende afdelingen.![]()
Ga gewoon aan bookcrossing doen! http://www.bookcrossing.comNeally schreef: Dat vind ik een goed idee zeg. Bij mijn volgende opname ga ik (stiekem hè) boeken achterlaten op verschillende afdelingen.![]()
Ik geef ze aan familie/vrienden of zet ze op de weggeefhoek hier in de buurt.
Verkopen via bol.com, weggeven, of ze worden naar de kringloopwinkel gebracht. Noppes neemt altijd alle boeken aan.
Ik koop geen echte boeken meer nu ik een e-reader heb,maar die ik nog heb,blijven gewoon op mijn slaapkamer in de boekenkast staan.
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een leuk idee.Janneke schreef: Ga gewoon aan bookcrossing doen! http://www.bookcrossing.com
Er zijn ook mini biebs.
Kastjes die ergens door particulieren worden neergezet, met boeken erin, en iedereen mag het boek meenemen om te lezen, misschien is er eentje bij jou in de buurt?
Kastjes die ergens door particulieren worden neergezet, met boeken erin, en iedereen mag het boek meenemen om te lezen, misschien is er eentje bij jou in de buurt?
De boeken zijn van mijn verhuizende dochter. Ze heeft alle reacties gelezen en ze vindt bookcrossing een heel leuk idee. Maar eerst even overhuizen.