titeren voorjaar 2016 Zeeland / Zuid Holland / west Brabant
Moderator: Lizzy
-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: titeren voorjaar 2016 Zeeland / Zuid Holland / west Brabant
Ik zal eens kijken. Bedankt voor de tip.
-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
Wat zijn de datums van juni? Misschien wacht ik dan toch daar op.
2 juni om 09.30 uur
7 juni om 11.45 uur
16 juni om 11.15 uur
Ik weet alleen nog niet zo goed welke ik kan. Ik heb nl wel bedacht dat er echt iemand met me mee moet, want ik durf er niet op te gokken dat ik dan een van de twee in de auto kan laten, en kan omruilen. Het kan best al warm zijn dan natuurlijk. En daarbij moet je natuurlijk ook een tijd wachten op de uitslag, dus zouden ze wel lang in de auto zitten...
Gedoe he?
7 juni om 11.45 uur
16 juni om 11.15 uur
Ik weet alleen nog niet zo goed welke ik kan. Ik heb nl wel bedacht dat er echt iemand met me mee moet, want ik durf er niet op te gokken dat ik dan een van de twee in de auto kan laten, en kan omruilen. Het kan best al warm zijn dan natuurlijk. En daarbij moet je natuurlijk ook een tijd wachten op de uitslag, dus zouden ze wel lang in de auto zitten...
Gedoe he?
-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
Haha idd een gedoe. Ik zet gewoon de auto in de schaduw en zet de deuren open. Dus ik kan dan eventueel ook een hond van jou vasthouden tijdens het wachten. Die van mij zitten in kennels in de auto en zijn het gewend.
-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
2 en 16 juni komen voor mij het beste uit. Dat valt op een donderdag en dan hoef ik niet te ruilen met mijn collega.
Voor mij zou het dan 16 juni worden. Zal ik mailen over die datum?malimaniac schreef:2 en 16 juni komen voor mij het beste uit. Dat valt op een donderdag en dan hoef ik niet te ruilen met mijn collega.
-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
We kunnen de 16e! Degene waar ik contact mee had heeft nu vakantie, maar de afspraak is in ieder geval gepland. Mocht er dus nog info nodig zijn (ze wilden van mij de entingsboekjes zien bv) dan komen ze daar nog wel op terug en dan laat ik het wel weten 
-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
Prima, fijn dat de afspraak gemaakt is.
Kunnen er nog 2 honden bij?
Mijn honden zijn nog niet toe aan de cocktail enting, maar ben wel benieuwd wanneer ze weer opnieuw moeten...
Mijn honden zijn nog niet toe aan de cocktail enting, maar ben wel benieuwd wanneer ze weer opnieuw moeten...
Ohhhh nee... 16 juni werk ik precies een keer overdag dus dat red ik niet... wat jammer
Waar gaan jullie titeren op 16 juni ??
-
judith1967
- 5-sterren

Hm ben ik ook wel bnwd naarNynke schreef:Waar gaan jullie titeren op 16 juni ??
Bij de silverlinde in breda. Ik weet niet of er nog extra plek is, en ik weet ook niet of ik dat handig vind
want meer honden erbij is langer wachten op de uitslag en ik moet smiddags gewoon werken...
Ik zag wel dat dierenspeciaalzaak beestenspul op 4 juni een titerdag heeft in Rotterdam! Heb nog ff getwijfeld of ik daar dan niet heen zou gaan...
Ik zag wel dat dierenspeciaalzaak beestenspul op 4 juni een titerdag heeft in Rotterdam! Heb nog ff getwijfeld of ik daar dan niet heen zou gaan...
Oh wacht, dat in rotterdam is op 18 juni.