Ik wens je heel erg veel plezier en geluk met J&J
Jip en Janneke
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Jip en Janneke
Wat fantastisch Lida , en nog wel twee JRT die een nieuwe kans krijgen

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Lida. S schreef:Ik ben echt blij met Jip en Janneke, maar vandaag loop ik de hele dag te snotteren om Plukkie. Wat mis ik dat kleintje.
Het verlies is ook nog zo vers, da's helemaal niet vreemd, dat je door emoties wordt overmand. Lekker laten komen. Plukkie is lang bij je geweest, het zou niet goed zijn als je dat na een week al hebt verwerkt.
Sterkte en een zoen!
Ach jee Lida,ik kan me zo goed voorstellen dat je vandaag tranen met tuiten hebt gehuild,het is ook nog zo vers!
Maar ik wil je ook nog zeggen dat ik het fantastisch vind dat jullie Jip en Janneke een warm nest hebben gegeven!
Maar ik wil je ook nog zeggen dat ik het fantastisch vind dat jullie Jip en Janneke een warm nest hebben gegeven!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nog sterkte met het verdriet om Plukkie. Het is niet niks om ze na zo'n lange tijd te moeten missen. Veel plezier met Jip en Janneke. Komt er dus geen Takkie bij? [emoji16]
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Oh, dat leest helemaal leuk. Vooral dat laatste zinnetje dat je voorlopig niet naar t asiel mag.
En die tranen, die zullen nog wel een tijdje zomaar komen. Het is ook wat, je liefje zo vinden, eigenlijk zonder afscheid. Missen is precies niets aan.
En die tranen, die zullen nog wel een tijdje zomaar komen. Het is ook wat, je liefje zo vinden, eigenlijk zonder afscheid. Missen is precies niets aan.
-
nikèdog2000
- 5-sterren

Wat geweldig 2 hondjes weer blij gemaakt
Veel geluk met alle bij
Veel geluk met alle bij
Wat lief en fijn! Gefeliciteerd met het nieuwe duo, dat ze jou en jij hen maar veel plezier gaan brengen! 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd met je nieuwe duo!! En dat snotteren, het zou eerder raar zijn als je dat niet zou hebben na 15,5 jaar.. 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat een ontroerend bericht! Ik hoop dat jullie samen een hele fijne tijd krijgen. 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Wat leuk dat je ze allebei mee nam!
En ik moest stiekem lachen dat ik las dat je voorlopig niet naar het asiel mag [emoji6]
Geniet van je nieuwe duo en nog veel sterkte voor je gemis van Plukkie
En ik moest stiekem lachen dat ik las dat je voorlopig niet naar het asiel mag [emoji6]
Geniet van je nieuwe duo en nog veel sterkte voor je gemis van Plukkie
Wat lief dat je nog even op Janneke hebt gewacht
Fijn dat je J&J een houden mand hebt gegeven. Heel veel plezier, geluk en gezondheid samen!
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Wat super van jou om ze alle twee een mandje te geven! Heel veel geluk met Jip en Janneke!
Veel plezier met het duo!
Wat leuk dat jij deze twee een nieuwe heerlijk thuis geeft.
Kan mij heel goed voorstellen dat het plezier en ook het verdriet zich afwisselen en dat dit soms heel raar zal voelen.
Beide emoties mogen er altijd zijn.
Kan mij heel goed voorstellen dat het plezier en ook het verdriet zich afwisselen en dat dit soms heel raar zal voelen.
Beide emoties mogen er altijd zijn.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja tuurlijkLida. S schreef:Ik ben echt blij met Jip en Janneke, maar vandaag loop ik de hele dag te snotteren om Plukkie. Wat mis ik dat kleintje.