Ik heb destijds een hond laten inslapen bij me thuis. Vond ik prettig (zover je dat prettig kunt noemen...) en volgens mij de hond ook, ze sliep gewoon lekker thuis in ....
Daarna nog een hond maar bij de DA zelf laten inslapen. Zo raar want zo loop je met de hond aan de lijn nog naar binnen en komt naar buiten met alleen de lijn nog in je handen.
Ook nog 2 katten en weer dat lege gevoel als je nog terug naar huis moet. Gaan met een, terugkomen met niks.
Mijn voorkeur gaat dan dus ook uit naar thuis euthanaseren. Prettiger voor hond/kat lijkt mij maar ook voor mezelf want dan kan ik erna gewoon meteen op de bank gaan zitten en mijn tranen de vrije loop laten.
Dierenarts aan huis
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Dierenarts aan huis
Dat is hier hetzelfde. Thuis hebben ze veel apparatuur niet, dat klopt. Dierenambulance kun je helaas niet altijd daarvoor bellen hier. Euthanasie doen ze bij voorkeur thuis omdat ze het voor alle partijen gemakkelijker vinden. Andere dingen ligt het eraan of ze wel of niet thuis (kunnen) komen, dat wordt overlegd.253nicky schreef:Ja Lil en dat vind ik ook jammer.
Zelf schrijft mijn vaste DA er dit over op zijn site:
Spoedgevallen
In geval van nood behandelen wij uw dier ook thuis.
Ons advies is echter om zoveel mogelijk gebruik te maken van de goed functionerende dierenambulance in onze regio. Optimale behandeling kan immers alleen plaatsvinden bij ons in de praktijk.