New Barfer in Town
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Re: New Barfer in Town
Wat een droppie! Veel plezier met het kleintje!
Knap hoor dat ze nu al een duif apporteert! (Ik dacht ook dat ze die ging eten hoor [emoji16])
Knap hoor dat ze nu al een duif apporteert! (Ik dacht ook dat ze die ging eten hoor [emoji16])
- mariekes_katten
- 3-sterren

Heerlijke foto's van een leuke pup. *Smelt* Vooral die samen op de bank-foto.
Veel plezier samen!
Veel plezier samen!
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat gaaf! En wat leuk, een ander ras in huis :-). Gaat alles met Jara en Storm ook goed?
Met Jara en Storm gaat ook alles goed nu. ..vorig jaar een vervelend jaar gehad met beide een blessure aan de schouder en Jara met haar incident met de tak waar ze in was gerend, maar nu gaat t weer helemaal ok gelukkig!DJ_Doerak_Tucker schreef:Wat gaaf! En wat leuk, een ander ras in huis :-). Gaat alles met Jara en Storm ook goed?
Gaat dit kereltje zich ook bekwamen in de behendigheid? Ik denk zo maar van wel.
Kunnen ze samen snelheid maken t.z.t.
Hanny
Hanny
Dat is wel de bedoeling..onze jongste zoon gaat ermee trainenHanny schreef:Gaat dit kereltje zich ook bekwamen in de behendigheid? Ik denk zo maar van wel.
Hanny
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn om te horen! Ik had het meegekregen inderdaad, nu lekker genieten samen!jara schreef:Met Jara en Storm gaat ook alles goed nu. ..vorig jaar een vervelend jaar gehad met beide een blessure aan de schouder en Jara met haar incident met de tak waar ze in was gerend, maar nu gaat t weer helemaal ok gelukkig!
Wat een leukerd! Heel veel plezier en geluk samen!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ahhhh
wat een heerlijk snoetje!
Smelt! Veel geluk met elkaar!
jara schreef:Meet Binkie...nu 12 weekjes jong en inmiddels alweer 4 weken onze huisgenoot naast Jara en Storm.
Binkie is een kruising Engelse Springer Spaniel X Cocker Spaniel..een heerlijk vrij en vrolijk beestje die er lekker op los Barft

Lizzy schreef:
- Pauline
- 5-sterren

Wat een zalig glimwormpie!! 
En apporteren, echt geweldig!!! Hier 2 jachthonden die vinden dat ik zelf maar moet apporteren....
En apporteren, echt geweldig!!! Hier 2 jachthonden die vinden dat ik zelf maar moet apporteren....
Wat een droppie!