Hoorde vanmorgen op de radio dat de examens vandaag beginnen, moest meteen aan je denken
Zet hem op de komende tijd!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Thessa en Shanti schreef:Ik heb toch maar gekeken naar het antwoordmodel en ik heb mezelf 48/66 punten gegeven, dat is dus rond de 7.![]()
![]()

Sommige docenten waren inderdaad vrij gestrest.Fenixjuh schreef:Ohw, wat een drama.... Ik was op de hoge school nooit zenuwachtig voor toetsen, maar kon er niet tegen als het uitliep, dan werd ik vanzelf wel zenuwachtig... Moet je nagaan als je met z'n 150-en in een gymzaal zit te wachten en al die docenten stressen![]()
Succes nog deze week!!

Van examenstress heb ik inderdaad niet zoveel last, gelukkig maar want ik moet het nog halen en hierna hopelijk nog weer "even" 6 jaar verder studeren.Lida. S schreef:Bij het woord examen breekt het zweet me uit. Ik ben voor al mijn examens geslaagd, maar ik was er altijd van overtuigd dat ik het volledig had verpest. Wat heerlijk dat jij er zo relaxed en zelfverzekerd mee kan omgaan. Wat denk je? Haal je gemiddeld de "vereiste" 8?

Thessa en Shanti schreef:Van examenstress heb ik inderdaad niet zoveel last, gelukkig maar want ik moet het nog halen en hierna hopelijk nog weer "even" 6 jaar verder studeren.![]()
Ik denk niet dat de 8,00 lukt, mijn CE moet dan even hoog als of hoger zijn dan mijn SE cijfers en bij scheikunde en wiskunde is dat niet gelukt denk ik. NL, Duits en Engels misschien, afhankelijk van de n-tern die erop komt. Natuurkunde is denk ik wel goed genoeg gegaan maar of dat de andere op kan heffen weet ik niet. En bio en ak komen er nog aan dus alles kan weer veranderen.
Ach, eigelijk heb ik dus geen flauw idee. Donderdag 16 juni is de uitslag, waarschijnlijk weet ik het 's ochtends al want vanaf 10.30 gaan ze bellen en mijn mentorklas is iets van 15 leerlingen klein.![]()
Cum laude slagen is trouwens net wat makkelijker dan directe toelating bij DUO. Voor cum laude telt de rekentoets mee (10) en het hoeft gemiddeld maar een 8,0 te zijn. Een 7,95 is dus hoog genoeg voor cum laude maar niet voor DUO.

Nee ik heb donderdag nog aardrijkskunde, pff ik ben jaloers op de mensen die vandaag (en zelf al gister) klaar waren. Ik heb er ondertussen wel genoeg van.Dian schreef:Ben je nu helemaal klaar met je examens?? Toen ik bij mijn 2e werkgever zag dat een collega op dezelfde school had gezeten, bleek ik examen VWO gedaan te hebben toen hij geboren was![]()
![]()
Wat lijkt dat onwijs lang geleden. Op de HEAO had ik helemaal geen examengevoel. Wel weer toen ik de Federatie Belastingacademie in de avonturen naast mijn werk deed....... Dat was elk half jaar buffelen op 1 vak
en dat 5 jaar lang (nou ja, ik heb bewezen dat het ook in 4 jaar kon
) en daarnaast nog een jaar met allemaal praktische dingen... Communicatie, 4 hoorcolleges (we zaten helemaal bovenin onderuit gezakt, geen docent die ons kon zien
) Toegepast belastingrecht....... Dat was best een pittige opleiding
Ben zo blij dat ik geen examens meer hoef te doen