Examen... alles gehad :D

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Examen...

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Hoop dat het goed gegaan is!
Hoorde vanmorgen op de radio dat de examens vandaag beginnen, moest meteen aan je denken :)

Zet hem op de komende tijd!!!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Tja, examens zijn volgens mij altijd wanneer het eigenlijk veel te mooi weer is ;D

Zal ook nooit vergeten dat we kwartier voor aanvang aanwezig moesten zijn.
Ik vond dat maar onzin en vertrok dus 20 minuten voor het examen begon en had kwartiertje reistijd.
Mooi op tijd, toch?
Was de docent het niet helemaal mee eens. Toen ik 15 minuten voor de start van het examen er nog niet was hebben ze naar mijn huis gebeld. Mijn moeder nam de telefoon op en had een docent aan de telefoon die in paniek vroeg waar ik was :???: Mijn moeder antwoordde dus droog dat ik gewoon onderweg was.
Bij thuiskomst vertelde ze mij het verhaal en dat volgens haar de docenten vele malen meer gestresst waren dan ik ;D

Hopelijk is het goed gegaan en kan je de avond nog lekker naar buiten genieten van het mooie weer (en geniet ervan dat je nu alleen maar met de examens binnen moet zitten. Ik zit de hele dag binnen te werken ;) )
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Nou dat hebben we ook weer overleefd! :D
Ik ben ruim een uur van tevoren van huis vertrokken, half uurtje fietsen dus een half uur te vroeg. Maarja, thuis kon ik toch niks behalve op de klok kijken doen dus dan liever op school wachten.

Het ging (voor NL, alles is relatief :biggrin2: ) best wel goed volgens mij. Alle vragen kunnen invullen en op een paar na snapte ik de vragen ook nog. :cool:
Nu maar hopen dat het ook echt goed gegaan is. Ik weet nog niet of ik naar de antwoorden wil kijken, als ik het dan niet goed gemaakt heb is dat weer zo jammer. :P

Nog 7 te gaan.
Morgenmiddag is scheikunde en daar heb ik nog best wel zin in zelfs. Scheikunde kan ik tenminste, mijn doel is hoger dan een 8,4 te halen want dan sta ik op mijn eindlijst een 9. :cool:
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Ik heb toch maar gekeken naar het antwoordmodel en ik heb mezelf 48/66 punten gegeven, dat is dus rond de 7. :D :D :D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Thessa en Shanti schreef:Ik heb toch maar gekeken naar het antwoordmodel en ik heb mezelf 48/66 punten gegeven, dat is dus rond de 7. :D :D :D

Nou, dat klinkt helemaal niet zo slecht! Fijn dat de kop eraf is, en succes morgen met scheikunde (horror en afschuw hier; doe en deed mij maar NLs!).
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Mijn eerste examen was dan ook niet smiddags maar sochtends om 9 uur ;)
Fijn dat het goed lijkt te zijn gegaan :-)
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Fijn dat de eerste erop zit en succes komende periode!! :groupwave2:
En helaas is het altijd mooi weer als je in zo'n stomme gymzaal zit... :-\
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Als het goed is net voor de allerlaatste keer in mijn leven Duits gehad :D :D :D (niks tegen de taal hoor, behalve dan dat het getoetst wordt :P ). Om 14.00 komt het correctievoorschrift online, hopelijk ging het ook echt zo goed als ik dacht en is het een voldoende. :duimen:

Ik dus vroeg mijn bed uit want het examen zou om 9.00 beginnen, als het goed is was dat ook zo in heel Nederland maarja, onze kluis wilde niet open. :o Met wat hulp van de slijptol konden we toch om 9.35 beginnen, gelukkig vond de onderwijsinspectie het ook goed want anders hadden we Duits in het tweede tijdvak (herkansingen) moeten maken.

Morgen nog biologie, donderdag aardrijkskunde en daarna lekker op vakantie. :D
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Ohw, wat een drama.... Ik was op de hoge school nooit zenuwachtig voor toetsen, maar kon er niet tegen als het uitliep, dan werd ik vanzelf wel zenuwachtig... Moet je nagaan als je met z'n 150-en in een gymzaal zit te wachten en al die docenten stressen :-\
Succes nog deze week!!
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Fenixjuh schreef:Ohw, wat een drama.... Ik was op de hoge school nooit zenuwachtig voor toetsen, maar kon er niet tegen als het uitliep, dan werd ik vanzelf wel zenuwachtig... Moet je nagaan als je met z'n 150-en in een gymzaal zit te wachten en al die docenten stressen :-\
Succes nog deze week!!
Sommige docenten waren inderdaad vrij gestrest. ;D

Ik vond het trouwens best wel vervelend, om 9 uur had ik perfecte concentratie maar toen we eindelijk konden beginnen duurde het even voordat die weer terug was.
Maar het is gelukkig super goed gegaan, 38/49 punten. Dat is met een n-term van 1 een 8 dus zal een 7-8 zijn. :D :D :D
Lida. S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lida. S »

Bij het woord examen breekt het zweet me uit. Ik ben voor al mijn examens geslaagd, maar ik was er altijd van overtuigd dat ik het volledig had verpest. Wat heerlijk dat jij er zo relaxed en zelfverzekerd mee kan omgaan. Wat denk je? Haal je gemiddeld de "vereiste" 8?
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Lida. S schreef:Bij het woord examen breekt het zweet me uit. Ik ben voor al mijn examens geslaagd, maar ik was er altijd van overtuigd dat ik het volledig had verpest. Wat heerlijk dat jij er zo relaxed en zelfverzekerd mee kan omgaan. Wat denk je? Haal je gemiddeld de "vereiste" 8?
Van examenstress heb ik inderdaad niet zoveel last, gelukkig maar want ik moet het nog halen en hierna hopelijk nog weer "even" 6 jaar verder studeren. :P

Ik denk niet dat de 8,00 lukt, mijn CE moet dan even hoog als of hoger zijn dan mijn SE cijfers en bij scheikunde en wiskunde is dat niet gelukt denk ik. NL, Duits en Engels misschien, afhankelijk van de n-tern die erop komt. Natuurkunde is denk ik wel goed genoeg gegaan maar of dat de andere op kan heffen weet ik niet. En bio en ak komen er nog aan dus alles kan weer veranderen.
Ach, eigelijk heb ik dus geen flauw idee. Donderdag 16 juni is de uitslag, waarschijnlijk weet ik het 's ochtends al want vanaf 10.30 gaan ze bellen en mijn mentorklas is iets van 15 leerlingen klein. :)

Cum laude slagen is trouwens net wat makkelijker dan directe toelating bij DUO. Voor cum laude telt de rekentoets mee (10 :cool: ) en het hoeft gemiddeld maar een 8,0 te zijn. Een 7,95 is dus hoog genoeg voor cum laude maar niet voor DUO.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Ben je nu helemaal klaar met je examens?? Toen ik bij mijn 2e werkgever zag dat een collega op dezelfde school had gezeten, bleek ik examen VWO gedaan te hebben toen hij geboren was ;D ;D ;D Wat lijkt dat onwijs lang geleden. Op de HEAO had ik helemaal geen examengevoel. Wel weer toen ik de Federatie Belastingacademie in de avonturen naast mijn werk deed....... Dat was elk half jaar buffelen op 1 vak :P en dat 5 jaar lang (nou ja, ik heb bewezen dat het ook in 4 jaar kon :P ) en daarnaast nog een jaar met allemaal praktische dingen... Communicatie, 4 hoorcolleges (we zaten helemaal bovenin onderuit gezakt, geen docent die ons kon zien :D ) Toegepast belastingrecht....... Dat was best een pittige opleiding ;) Ben zo blij dat ik geen examens meer hoef te doen :P
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Thessa en Shanti schreef:Van examenstress heb ik inderdaad niet zoveel last, gelukkig maar want ik moet het nog halen en hierna hopelijk nog weer "even" 6 jaar verder studeren. :P

Ik denk niet dat de 8,00 lukt, mijn CE moet dan even hoog als of hoger zijn dan mijn SE cijfers en bij scheikunde en wiskunde is dat niet gelukt denk ik. NL, Duits en Engels misschien, afhankelijk van de n-tern die erop komt. Natuurkunde is denk ik wel goed genoeg gegaan maar of dat de andere op kan heffen weet ik niet. En bio en ak komen er nog aan dus alles kan weer veranderen.
Ach, eigelijk heb ik dus geen flauw idee. Donderdag 16 juni is de uitslag, waarschijnlijk weet ik het 's ochtends al want vanaf 10.30 gaan ze bellen en mijn mentorklas is iets van 15 leerlingen klein. :)

Cum laude slagen is trouwens net wat makkelijker dan directe toelating bij DUO. Voor cum laude telt de rekentoets mee (10 :cool: ) en het hoeft gemiddeld maar een 8,0 te zijn. Een 7,95 is dus hoog genoeg voor cum laude maar niet voor DUO.

Fijn om te horen, en succes gewenst met de laatste loodjes! :)
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Dian schreef:Ben je nu helemaal klaar met je examens?? Toen ik bij mijn 2e werkgever zag dat een collega op dezelfde school had gezeten, bleek ik examen VWO gedaan te hebben toen hij geboren was ;D ;D ;D Wat lijkt dat onwijs lang geleden. Op de HEAO had ik helemaal geen examengevoel. Wel weer toen ik de Federatie Belastingacademie in de avonturen naast mijn werk deed....... Dat was elk half jaar buffelen op 1 vak :P en dat 5 jaar lang (nou ja, ik heb bewezen dat het ook in 4 jaar kon :P ) en daarnaast nog een jaar met allemaal praktische dingen... Communicatie, 4 hoorcolleges (we zaten helemaal bovenin onderuit gezakt, geen docent die ons kon zien :D ) Toegepast belastingrecht....... Dat was best een pittige opleiding ;) Ben zo blij dat ik geen examens meer hoef te doen :P
Nee ik heb donderdag nog aardrijkskunde, pff ik ben jaloers op de mensen die vandaag (en zelf al gister) klaar waren. Ik heb er ondertussen wel genoeg van. :P

Bio ging vandaag heel goed gelukkig, met een n-term van 1 heb ik rond de 9 maar omdat het examen vrij makkelijk was (vonden ook andere leerlingen en een leraar) zal de n-term waarschijnlijk iets lager zijn en mijn cijfer dus ook maar dan is het nog steeds heel goed. :)

Plaats reactie