lianneke schreef:Toevallig. Wij zijn net terug van "even" kijken, puur ter oriëntatie

, van een zaak hier in de buurt die massief houten keukens op maat maakt.
Nou hadden we de pech dat de staatsloterij ons niet echt gunstig gezind was anders wist ik het wel.
Ik heb geen idee wat een gemiddelde keuken kost hoor maar hier heb je wel wat voor je geld. En een keuken voor de rest van je leven.
Succes met zoeken!
Dan was jij vast hier even verderop in Gieten?

Ja, hele mooie keukens!
Wij hebben een keuken van Tinello. Een rib uit je lijf, maar ik ben er na vijftien jaar nog steeds heel erg blij mee. Met alles; de kleur, de indeling de materialen. Toentertijd was dat de enige keukenboer die landelijke keukens maakte, in elke Ral kleur. En wij zochten een blauwe keuken, verder nergens te krijgen dus dat was het.
Als ik nu weer een nieuwe zou kopen kon ik daarvoor ook goed terecht bij Ikea. Misschien geen blauwe, maar dat is dan de enige concessie die ik zou doen.
Denk vooral zelf na over de indeling; wat vind je makkelijk. Wat past in jullie ruimte. Wat heb je nu en zou je dat anders willen, en hoe dan anders. Bepaal vooraf je max. budget, denk na over stijl, kleur, apparatuur.
Succes met de keukenzoektocht!