Walnoten
Moderator: Lizzy
Re: Walnoten
vergeten we niet het reukvermogen van de hond.. die ruikt zelf of iets niet goed is.. Althans mijn honden wel.. Er staat hier swinters vaak een mand met walnoten en dan pikken ze er af en toe een uit. uit zichzelf eigenlijk nooit meer dan 1 of 2 per dag..En de lelijke blijven altijd netjes in de mand liggen

-
TomsBorders
- 5-sterren

Ik snap de verwarring maar in de meeste gevallen is het antivries. de olie die doorgaans lekt heeft een hogere viscositeit en creëert daardoor niet zo'n dun filmlaagje. bij de antivries is dat makkelijker bereikt zeg maar.Aquillo schreef:Goh en ik al mijn hele leven denken dat dat gelekte olie was. ook geen fijn spul . maar anti vries is toch wel erger als ze daar aan likken
Tpm,TomsBorders schreef:Ik snap de verwarring maar in de meeste gevallen is het antivries. de olie die doorgaans lekt heeft een hogere viscositeit en creëert daardoor niet zo'n dun filmlaagje. bij de antivries is dat makkelijker bereikt zeg maar.
Dank je wel voor de duidelijke uitleg.
Ik heb een labrador. Lijkt het op eten dan is het te eten en hoe harder het stinkt hoe beter.Aquillo schreef:vergeten we niet het reukvermogen van de hond.. die ruikt zelf of iets niet goed is.. Althans mijn honden wel.. Er staat hier swinters vaak een mand met walnoten en dan pikken ze er af en toe een uit. uit zichzelf eigenlijk nooit meer dan 1 of 2 per dag..En de lelijke blijven altijd netjes in de mand liggen
De noten staan dus gewoon buiten zijn bereik, hij zou de schaal er nog bij opeten als hij erbij kon.
Ik heb Podenco's van hetzelfde laken een pak, maar met noten zijn ze toch erg kieskeurig.Hope schreef:Ik heb een labrador. Lijkt het op eten dan is het te eten en hoe harder het stinkt hoe beter.
De noten staan dus gewoon buiten zijn bereik, hij zou de schaal er nog bij opeten als hij erbij kon.