Ze wil geen Carnibest!?!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Ze wil geen Carnibest!?!

Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

[quote="pollekind"]
Haha,nou ik heb het zojuist voor de derde keer aangeboden en ze weigert het te eten!Wie in de buurt van EDE woont mag de 4 kilo komen halen,want dit gaat niet werken.Jammer...
[/quote]

Kun je het anders niet mengen met een soort die ie wél lust? Misschien moet ie even wennen? :-\
Laatst gewijzigd door Nitus op di 26 jul 2005, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
pollekind

Bericht door pollekind »

[quote="Nitus"]
Kun je het anders niet mengen met een soort die ie wél lust? Misschien moet ie even wennen? :-\
[/quote]Al geprobeerd,lukt niet >:(.Het rottige is dat ze vorige week is geopereerd en nu door de antibiotica aan de diarree is.Ze kan niet tegen AB,maar het moest nu na de operatie :(.De laatste keer dat ze zo aan de dunne was(een hele poos geleden)kreeg ik haar weer helemaal goed met Duck Lams en Rijst,maar dat moest speciaal besteld word en duurt minstens ander halve week.Dus zodoende als noodsprong de Carnibest,maar dat wil niet zo.Ik heb nu even niks anders voorhanden dan Rodi en Smuldier.Ik verzin wel een ander hapje voor haar.
diana
5-sterren
5-sterren

Bericht door diana »

ik woon in veenendaal , maar heb voldoende
weet wel iemand die het misschien wil overnemen hoor
maar doe er anders een beetje pens door/
ik vind het totaal niet stinken
ruikt een beetje weeig vind ik
de light ruikt wel sterk , maar dat komt omdat daar veel pens in zit geloof ik
Illie
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Illie »

Ik ben misschien gek, maar ik vind CB heerlijk ;D ;D
Veel lekkerder dan Duck bijvoorbeeld. Het ruikt ook stukken minder (vind ik) en het ziet er erg mooi uit. Ik vind het een feest om te geven!!
romila
3-sterren
3-sterren

Bericht door romila »

[quote="pollekind"]
Haha,nou ik heb het zojuist voor de derde keer aangeboden en ze weigert het te eten!Wie in de buurt van EDE woont mag de 4 kilo komen halen,want dit gaat niet werken.Jammer...
[/quote]wat wil je er voor hebben?
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MoniqueAppels »

[quote="Audrina"]
Kan hoor. Mijn honden hebben eerst lange tijd op CB natuur gestaan en toen heb ik er 2 overgezet op CB light. En die light ruikt heel anders / veel sterker dan die natuur, dus de eerste paar keren dat ik ze light gaf had ik er ook ff wat moeite mee. Maar da's een kwestie van wennen denk ik, want nu doet het me niks meer als ik zo'n rol light openmaak.

LamRijst krijgen ze hier ook en daar heb ik nou juist weer geen moeite mee, ook nooit gehad.

Maar ja, das toch met veel dingen zo? Neem bijvoorbeeld de geur van gebakken vis, de 1 denkt "Hmmmmm" en de ander denkt :-X :-X :-X

;)
[/quote]

Weet je wat stinkt? Bloemkool wat een half uur staat te koken 8)
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

[quote="Rovanna"]
[/quote]

of spruiten :-X

Ik vind de lucht ook heel erg meevallen hoor. Ik vond juist de AHV weer meer stinken.
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op wo 27 jul 2005, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
pollekind

Bericht door pollekind »

De overgebleven 4 kilo gaat naar de honden en poezen op de manege.Mijn hond heeft vanochtend weer haar KVV laten staan.Dit keer kon de Smuldier in de prullebak.Nu heb ik maar niet weer blik gegeven,want dat spelletje went anders wel erg snel.Ze mogen hier 1x per week(à 2 weken) een blikje(400 gram)met zijn drietjes,maar natuurlijk niet iedere dag.Dan ben ik gauw failliet.Dus dan maar een dag niks laten eten,ook al vind ik dat wel moeilijk.Hopelijk eet ze morgen dan wel weer :-[
Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

[quote="Rovanna"]
[/quote]

En ik vind bloemkool juist weer onwijs lekker. ;D
pollekind

Bericht door pollekind »

Vervolg van dit verhaal is:Onze Husky wil geen KVV meer,ook geen andere merken.Rodi,Energique,Prins en Smuldier,ze ruikt aan alles en loopt dan weer weg.Dus nu eet ze sinds een paar dagen diner met een half blikje erdoor.En dat gaat erin als Ketellapper.Ik vind het echt heel vreemd dat van mijn 3 honden en nu 2 pertinent KVV weigeren.Er is er nog maar eentje die het nog met smaak 2x daags op eet.Ik heb wel geprobeerd om door te zetten maar uiteindelijk kon de hele KVV-maaltijd steeds de vuilinisbak in.En toen werd de hoofdsponsor(mijn man ;D)van het beestengebeuren weer pissig omdat dat natuurlijk zonde van het geld is,om eten weg te gaan gooien.M'n vriezer zit nog behoorlijk vol,we hebben nog voor een maand KVV,dus we proberen het over een week of 2 weer opnieuw.Want toen ik het ze net gaf,vonden ze het wel lekker. >:(
Ster

Bericht door Ster »

[quote="pollekind"]van mijn 3 honden en nu 2 pertinent KVV weigeren.[/quote]
Klinkt als een coup d'état ;D Heb hier ook wel eens gelezen dat mensen hun hond gewoon een tijdje geen eten geven. Zoals je met kinderen ook doet dus eigenlijk. Vreten wat de pot schaft! of anders niets. Maar ja, tis maar hoe graag je het wilt. Boef vindt gelukkig alles lekker tot nu toe.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Zo te lezen heb je 'm dus 4/5 soorten kvv voorgeschoteld in 7 dagen.
Tja, als ik woef was zou ik ook even rustig afwachten wat er nog meer zou komen.
pollekind

Bericht door pollekind »

Nee hoor Angelique,ze eten hier standaard diverse merken KVV door elkaar.En uithongeren begin ik niet aan,want ik heb daar hele nare ervaringen mee.Doordat deze hond het niet langer eten langer volhoud dan ik,kon ik al eerder met haar naar de Da.Ze viel om een begon met haar ogen te draaien,haar bloedsuikerspiegel daalt te veel als ze niet eet en daardoor had ze een behoorlijke bloedarmoede gekweekt.
pollekind

Bericht door pollekind »

[quote="Ster"]
Klinkt als een coup d'état ;D Heb hier ook wel eens gelezen dat mensen hun hond gewoon een tijdje geen eten geven. Zoals je met kinderen ook doet dus eigenlijk. Vreten wat de pot schaft! of anders niets. Maar ja, tis maar hoe graag je het wilt. Boef vindt gelukkig alles lekker tot nu toe.
[/quote]Ja het lijkt idd op een samenspanning tegen mij,haha!Maar je zegt,'t is maar hoe graag je het wilt.Nou ik zal je het heel eerlijk zeggen:Het maakt me geen bal uit,want het is hier geen kwestie van ze MOETEN van mij KVV.Nee hoor,ik ben zeer zeker overtuigd van het goede van KVV,maar als ze blijven weigeren dan eten ze maar brok.Ik heb ook 1 hondje en die eet ook echt alles,wat heel prettig is,maar ja de andere 2 zijn wat lastiger.De Husky is al bijna 11 en eet ook pas sinds enkele maanden KVV,maar is er dus duidelijk niet meer van gecharmeerd.
chrisje
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door chrisje »

Dimpke schrokt haar CB natuur elke keer weer op. Ik heb eens geprobeerd om haar CB lam te geven en ze draait zich om en vertrekt weer. Dus voor haar ook geen lam meer.

Plaats reactie