nier dieet in combinatie met nystagmus

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: nier dieet in combinatie met nystagmus

Diego
4-sterren
4-sterren

Bericht door Diego »

Daar sluit ik me bij aan, zo zou ik het ook doen.

Ik vind het ook vreemd dat honden met nierproblemen meer calcium zouden moeten krijgen/minder opnemen volgens de d.a. Ook nooit van gehoord.
Zelf gaf elke dag 1 visolie capsule. Grizzly zalmolie kan ook wel, dat is wel handig..een pompje over het voer en klaar. maar ik had een beter gevoel bij de visoliecapsules. Je kan ze lek prikken en dan de helft over het voer doen, maar dat is wel een gesmeer ( bij mij wel, visolie in mijn oog, op mijn shirt, op de muur enz ::) ) Ik denk dat je ook gerust ook 1 capsule kan geven in deze situatie.
viperenoscar
3-sterren
3-sterren

Bericht door viperenoscar »

Diego schreef:Daar sluit ik me bij aan, zo zou ik het ook doen.

Ik vind het ook vreemd dat honden met nierproblemen meer calcium zouden moeten krijgen/minder opnemen volgens de d.a. Ook nooit van gehoord.
Zelf gaf elke dag 1 visolie capsule. Grizzly zalmolie kan ook wel, dat is wel handig..een pompje over het voer en klaar. maar ik had een beter gevoel bij de visoliecapsules. Je kan ze lek prikken en dan de helft over het voer doen, maar dat is wel een gesmeer ( bij mij wel, visolie in mijn oog, op mijn shirt, op de muur enz ::) ) Ik denk dat je ook gerust ook 1 capsule kan geven in deze situatie.
ha ha dat zou mij ook gebeuren als ik dat met die capsules zou doen. De dosering voor volwassen mensen is bij deze capsules 3 per dag. Ik geef mijn hond nu 1 capsule, dan geef ik ook niet te veel wat misschien ook weer niet goed kan zijn. Ik was aan het twijfelen of ik de capsule lek zou prikken maar heb hem uiteindelijk tussen het vlees verstopt en hij heeft hem ongemerkt opgegeten ;D
Diego
4-sterren
4-sterren

Bericht door Diego »

Ik ben even benieuwd hoe het nu gaat..
viperenoscar
3-sterren
3-sterren

Bericht door viperenoscar »

Het gaat gelukkig alweer een stuk beter met mijn hondje!
Zijn hoofdje staat weer recht en kan weer redelijk goed mee. Ik merk wel dat hij bijna niks meer hoort en een beetje verstrooid is. Wandelen op korte afstanden gaat ook goed, als het wat langer is nemen we de bolderkar mee, dan kan hij evengoed lekker mee.
Hij geniet nog volop en ik ook van hem!!! Ik denk niet dat hij helemaal zal herstellen maar hier ben ik al heel blij mee, hij is er in ieder geval nog :)
Diego
4-sterren
4-sterren

Bericht door Diego »

Dat is fijn te lezen. Zolang jullie samen nog kunnen genieten is het toch heerlijk?! En fijn dat hij in de bolderkar mee kan.

Plaats reactie