Bleh dingen van BARF

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bleh dingen van BARF

frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Met vriezers uit kuisen heb ik niet zo'n probleem, voeren en vooral portioneren is wel bleh.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Vriezer vind ik ook minder erg, maar ik heb er maar 2 [emoji41]
Ik ga met Kim mee..... Dat portioneren voor pupsel, pff.... Morgen ben ik daarvoor weer aan de buurt, arm dier heeft echt niets meer.... Gelukkig worden zijn porties wel groter [emoji16]
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik heb er vijf dus ik hoef er nog maar 2 ::)
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Kom je mijne ook even doen?
Je hebt nu toch de slag lekker te pakken!
TomsBorders
5-sterren
5-sterren

Bericht door TomsBorders »

dat portioneren vind ik nou dan weer echt tof, zakjes maken, ordenen, wegen, hakken en snijden etc. Ik doe 1x per 6 weken 4 uurtjes portioneren en soms tussendoor nog wat extra's en voila, we kunnen er weer tegenaan.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

MarijeEnBoomer schreef:Kom je mijne ook even doen?
Je hebt nu toch de slag lekker te pakken!
Nee, oefen zelf maar weer ff :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef:Die had je wel...was nutteloos...toch?
Mjah............... Misschien bij nader inzien :biggrin2:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Dus je staat met 30 graden en een frozen sholder je frozen vriezers schoon te maken... Bleh.

Ik doe dat met de waterblazer. Ideaal.
En inderdaad een no-frost kist. Dat werkt zó fijn! Hier 1 no-frost en 1 zonder en man, wat moet ik die laatste vaak ontdooien. En dat onkanks allemaal nieuwe rubbers >:(
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

No frost kist?
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lizzy schreef:Ik heb er vijf dus ik hoef er nog maar 2 ::)
Dan ben je al over de helft ::)

Always look on the bright side of life.... ::) :biggrin2:

Ik heb er 3 en 1tje staat al even uit. Schoon en wel. De kisten heb ik vorige week 1 voor 1 schoongemaakt, verspreid over 2 dagen ivm op temperatuur komen enz.

Verder vind ik alleen de enthousiaste eters leuk (heb ooit een eetweigeraar gehad en dat vond ik echt heel vervelend) de rest is allemaal bleh.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Angelique schreef:Dan ben je al over de helft ::)

Always look on the bright side of life.... ::) :biggrin2:

Ik heb er 3 en 1tje staat al even uit. Schoon en wel. De kisten heb ik vorige week 1 voor 1 schoongemaakt, verspreid over 2 dagen ivm op temperatuur komen enz.

Verder vind ik alleen de enthousiaste eters leuk (heb ooit een eetweigeraar gehad en dat vond ik echt heel vervelend) de rest is allemaal bleh.
Daar heb je een puntje idd, ik zou t allemaal prima vinden als Tom t ook echt lekker zou vinden, maar het is een zeikert, nou vreet ie brok of blik nog slechter dus voor zijn doen vreet ie tegenwoordig, maar ik zou best wel eens zon stofzuighond willen :biggrin2:
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Martine-Tom schreef:Daar heb je een puntje idd, ik zou t allemaal prima vinden als Tom t ook echt lekker zou vinden, maar het is een zeikert, nou vreet ie brok of blik nog slechter dus voor zijn doen vreet ie tegenwoordig, maar ik zou best wel eens zon stofzuighond willen :biggrin2:
+ 1

Had voor op vakantie 21 verschillende soorten brok en gedroogd vlees besteld, 1 daar van werd met helen langen tanden gegeten de rest was oneetbaar :nono2:
Blik hoord in dat zelfde rijtje thuis, bijna alles oneetbaar alleen 1 da blik wil hij wel met langen tanden eten als je aandringt ::)

Heb het in de vakantie maar opgegeven en toch weer vlees gekocht, hij werd echt mager :-\
En met vlees is hij wel een miep maar zijn favorieten diersoorten eet hij vrij goed :)

Tja en dat hij dan slechts 6 diersoorten eet, hij eet tenminsten iets ;)

Moet trouwens mijn vriezer ook gaan ontdooien, ben alleen ziek en heb er totaal geen zin in ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

MarijeEnBoomer schreef:No frost kist?
Wij hebben een almost no frost kist en die is al ideaal..... Ik wil hierna echt alleen nog maar no frost :biggrin2:
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef:Wij hebben een almost no frost kist en die is al ideaal..... Ik wil hierna echt alleen nog maar no frost :biggrin2:
Die bestaan toch niet? Alleen low frost toch?
Mijn mensen vriezer is nog frost, echt ideaal.
Die van de meisjes low frost en die moet toch ook echt weer :(
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Hier ook een kist zonder no frost, ik schuif het nog even voor me uit. ::) Ik zou met een propvolle kast ook niet weten waar ik met al mijn Ben&Jerry's ijsjes heen moet dus ik heb een goed excuus.

Bleh vind ik van die katten die het ene moment iets lusten en het volgende moment nog net niet staan te kokhalzen omdat ze het vies vinden. Iets twee dagen weigeren en een nieuwe portie dan wel opeten. En ik de helft maar weer weggooien. Bleh vind ik dan vooral de groenbak die bijna uit zichzelf naar de straat wandelt. Bleh vindt vast ook degene die mijn groenbak moet legen. ::)

En in de zomer vind ik al die uitgespoelde vleeszakjes in mijn plastic zak niet zo fijn dus dan gooi ik hem maar eerder weg of leeg. Niet onoverkomelijk. :P

Plaats reactie