Regurgiteren vanwege sfincter

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Regurgiteren vanwege sfincter

sella

Bericht door sella »

Overigens, dan is Gent ook nog een goede optie voor zover mijn geheugen meewerkt.
French Kizz
1-ster
1-ster

Bericht door French Kizz »

Ok. Ja ze werken hier met Emeprid.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
French Kizz
1-ster
1-ster

Gent is 1,5 uur rijden dan kan ik beter naar naar Sleeuwijk dat is een uur en 15 minuten.
Maar met een spoedje heb ik daar niets aan☹️

French Kizz
1-ster
1-ster

Sleeuwijk heeft de scopie met 3 artsen bekeken, met de beste wil van de wereld geen kringspier te zien op de scopie want de scope is te kort. Wel een hele kleine verzakking in de slokdarm en wat irritaties.
Advies: sowieso aankijken hoe de Zantac aanslaat, gaat dat goed dan geen zorgen maken over kleine verzakking omdat ik met de Zantac, Emeprid, staand eten en kleine porties voer nat aanbieden dit al symptomatisch behandel.
Bij geen verbetering naar hun komen voor nieuwe scopie.

Gisteren met de Zantac begonnen, vandaag niet 1x geregurgiteert. Ik durf nog niet te vroeg te juichen maar ben wel stiekum een beetje blij. Er wordt ook niet meer gekwijld.

Hou jullie op de hoogte![emoji1366]

Enzepens
2-sterren
2-sterren

Bericht door Enzepens »

French Kizz schreef:Sleeuwijk heeft de scopie met 3 artsen bekeken, met de beste wil van de wereld geen kringspier te zien op de scopie want de scope is te kort. Wel een hele kleine verzakking in de slokdarm en wat irritaties.
Advies: sowieso aankijken hoe de Zantac aanslaat, gaat dat goed dan geen zorgen maken over kleine verzakking omdat ik met de Zantac, Emeprid, staand eten en kleine porties voer nat aanbieden dit al symptomatisch behandel.
Bij geen verbetering naar hun komen voor nieuwe scopie.

Gisteren met de Zantac begonnen, vandaag niet 1x geregurgiteert. Ik durf nog niet te vroeg te juichen maar ben wel stiekum een beetje blij. Er wordt ook niet meer gekwijld.

Hou jullie op de hoogte![emoji1366]

Zo dat klinkt al positief zoals het vandaag gaat, hoop dat ze zo vooruit blijft gaan!
French Kizz
1-ster
1-ster

Ja ik ook, dank je wel[emoji3]

Plaats reactie