Al 24 jaar slaapt er een hond bij mij in bed en 14 jaar lang ook nog eens 2 katten daarbij.
Ik ben ettelijke keren gebeten door honden, heb als klein meisje samen met de hond uit 1 bak gegeten omdat ik wilde weten hoe het smaakte Ik hou niet van honden die in mijn gezicht likken...maar daar denkt Tom anders over Al 6 jaar voer ik vers. Ik was mn handen zelden nadat ik Tom geaaid heb...
Nou ik ben blij dat ik afspraken gemaakt heb over waar Tom heen gaat na mijn overlijden want dat kan nooit lang meer duren dan
Meneer M Hond schreef:Mijn honden mogen me likken, eten rauw en slapen in bed. Als ik overlijd hoef je niet lang te zoeken naar de doodsoorzaak begrijp ik..
Vervang hond door kat en +1
Ik vind dit soort artikelen ook altijd zeer vreemd. Men heeft het daarin nooit over hoe gevaarlijk contact met andere mensen wel niet is en daar kan je alles van over krijgen.
Van mijn honden heb ik nooit de griep gehad.
Dus ik hou het lekker zo, ze slapen op bed, ze likken me, ook tot een minder genoegen mijn gezicht helemaal af.
Ik heb als kind al met de katten meegegeten, en toch leef ik nog De katten aten ook rauw, en je kon mij niet wijs maken dat als je tartaar rauw eet, dat hun eten vies zou zijn.
Ik ga nu meteen mijn begrafenispolis checken. Ik kan elk moment heengaan als ik dat zo lees. Dag lieve Barf-vrienden en -vriendinnen, Het was leuk jullie gekend te hebben
MillyMol schreef:Ik ga nu meteen mijn begrafenispolis checken. Ik kan elk moment heengaan als ik dat zo lees. Dag lieve Barf-vrienden en -vriendinnen, Het was leuk jullie gekend te hebben
Oh ja, mijn lichaam gaat naar de wetenschap...
Dan heb je toch ook geen uitvaartverzekering nodig?
Ooh wat ben ik blij dat ik op een boerderij ben opgegroeid, zat elke dag vast in heel veel bacterieen..oeioeioeo..blij dat ik nog leef! en als kind vrat ik ook zand, slakjes en keldermotten.
En nu knuffel en aai ik de honden de hele dag wel door, als ik na elke keer handen zou moeten wassen dan kan ik de kraan wel aan laten en had ik geen vel meer op de handen.
Wat ben ik dankbaar dat ik niet het kind ben van die klootviool van dit schrijfsel.