campings met meerdere honden

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: campings met meerdere honden

tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

pike schreef:Mooie camping, rustige camping, goede wandelmogelijkheden met de honden, verschillende prijsklassen. Officieel max. 2 honden maar een telefoontje en onze 3 was geen probleem. We hadden er een veldje voor onszelf maar er zijn ook velden met meerdere plaatsen die zijn goedkoper. Er is een terrasje en je kan er wat eten maar veel verder dan een patatje en gehaktbal en dat soort dingen kom je er niet:
http://camping-degraafschap.nl/welkom/

Wel een leuk restaurantje met terras hebben ze hier:
http://www.campingdewaterjuffer.nl
Ligt rustig, is rustig. Je kan een aardig eindje weglopen met de honden. Ik heb er niet zelf gestaan maar loop er regelmatig langs en ga er ook wel eens wat eten. Hier mogen officieel ook niet meer dan 2 honden mee maar gezien het geen drukte is denk ik dat ze van meer ook hier geen probleem maken.
Ik ga ze opslaan en bekijken.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Oh ja deze was ik nog vergeten. Hier kwamen we een keer langs en even geinformeerd. Met drie honden? Nee hoor dat is helemaal geen probleem. Dus zijn we er een keertje heengegaan. We hadden ruim plek (was buiten het hoogseizoen). Er is een terras, restaurant (met eenvoudige doch smakelijke gerechten zowel lunch als avondeten), een bar. IJssalon om de hoek. Enige beperking vond ik het sanitair. Wel lekkere hete douche maar wastafel met enkel koud water en zonder privacy. dus dat is een keuze die je zelf maakt. Ligt tegen het bos aan de ene kant, landerijen en kanaal aan de andere kant, genoeg mogelijkheden om met je honden lekker te wandelen. En was ook helemaal niet duur. En in de dorpjes in de omgeving overal restaurants en/of terrasjes. AH in Bunde. Ik heb even gekeken en zag dat ze een nieuwe website hebben, die hadden ze indertijd nog niet:

http://campingdeboskant.com
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Wij hebben voor onze vakantie in juni van dit jaar gezocht op honden campings en volgens mij heb ik toen oa een lijstje van deze site afgehaald met campings die ons aanspraken:
http://www.leuke-hondencampings.nl/inde ... /nederland

Wij waren juist op zoek naar een kleine camping zonder toeters en bellen dus aan ons lijstje heb je niet zoveel :P
Chaos
3-sterren
3-sterren

Bericht door Chaos »

Al een aantal keren naar strandcamping Groede geweest. Camping direct aan de duinen bij Groede, vlakbij Breskens in Zeeuws Vlaanderen. Je loopt zo het strand op vanaf de camping. Er zijn hondendouches, en poepzakjes zitten bij de prijs in. In de zomer is er zelfs een uurtje hondentraining opgenomen in het recreatieprogramma.
Geen maximum aantal honden vermeld, wij zijn er ooit met vier honden geweest.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Chaos schreef:Al een aantal keren naar strandcamping Groede geweest. Camping direct aan de duinen bij Groede, vlakbij Breskens in Zeeuws Vlaanderen. Je loopt zo het strand op vanaf de camping. Er zijn hondendouches, en poepzakjes zitten bij de prijs in. In de zomer is er zelfs een uurtje hondentraining opgenomen in het recreatieprogramma.
Nou dat doet het hem wel ::)
Voor 67 cent heb ik 200 zakjes om de hoek bij de spar.
sandra.aerns
2-sterren
2-sterren

Bericht door sandra.aerns »

Camping osebos
kayla
3-sterren
3-sterren

Bericht door kayla »

tt-tjes schreef:Ik ga ze opslaan en bekijken.

Wij hebben een paar jaar geleden in de meivakantie op camping de Graafschap gestaan. (wel destijds met 1 hond).
Ik vond het een hele mooie camping met mooi grasveld. Zeer vriendelijke campingeigenaar.
Ja staat aan de rand van een bos, dus je kunt zo het bos in om te wandelen. Leuke wandelpaden, ook de dorpjes zijn mooi om doorheen te lopen als je van oude huisjes houdt.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

kayla schreef:Wij hebben een paar jaar geleden in de meivakantie op camping de Graafschap gestaan. (wel destijds met 1 hond).
Ik vond het een hele mooie camping met mooi grasveld. Zeer vriendelijke campingeigenaar.
Ja staat aan de rand van een bos, dus je kunt zo het bos in om te wandelen. Leuke wandelpaden, ook de dorpjes zijn mooi om doorheen te lopen als je van oude huisjes houdt.
Is dat dezelfde als ik hierboven genoemd heb? In Hummelo? Boven Doetinchem? Bij de manege? Wij vonden het daar ook top (met drie honden geweest). Vriendelijk en ook zeer behulpzaam.
kayla
3-sterren
3-sterren

Bericht door kayla »

pike schreef:Is dat dezelfde als ik hierboven genoemd heb? In Hummelo? Boven Doetinchem? Bij de manege? Wij vonden het daar ook top (met drie honden geweest). Vriendelijk en ook zeer behulpzaam.
Ja, precies die bedoel ik.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Chaos schreef:Al een aantal keren naar strandcamping Groede geweest. Camping direct aan de duinen bij Groede, vlakbij Breskens in Zeeuws Vlaanderen. Je loopt zo het strand op vanaf de camping. Er zijn hondendouches, en poepzakjes zitten bij de prijs in. In de zomer is er zelfs een uurtje hondentraining opgenomen in het recreatieprogramma.
Daar had ik ook al gekeken, maar mijn honden kunnen ivm hun vacht niet de hele dag aan de riem. Een net mag maar dan heel beperkt op de schelpenvakken. Verder niet.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Graafschap is zeker een optie. Misschien dat we er een keer naar toe rijden om te kijken. Het is voor ons wel een heel eind rijden.
Ik kreeg ook al een tip over camping Osebos in Limburg. Daar wil ik ook naar gaan kijken. Blijkbaar mag je daar wel 3 honden als je overleg hebt en in het voorseizoen komt.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

sandra.aerns schreef:Camping osebos
Die kende ik niet dus ik ben ook eens gaan kijken op hun website. Maar dat is dus een camping die voor mij afvalt. Een eigen zwembad enzo, dat staat bij mij identiek aan drukte, veel kinderen, lawaai. Ik zoek altijd een camping uit die zo goed als niets heeft. Ik zoek ruimte (met name ook voor mijn honden) en vooral rust. Een leuk terrasje mag maar hoeft niet, want als ik een leuk plekje heb, zit ik net zo lekker voor mijn eigen caravan. Een restaurantje waar je een lekker bordje kan eten zonder dat je gelijk een vermogen kwijt bent vind ik wel een pre. Maar geen must.
sandra.aerns
2-sterren
2-sterren

Bericht door sandra.aerns »

tt-tjes schreef:Graafschap is zeker een optie. Misschien dat we er een keer naar toe rijden om te kijken. Het is voor ons wel een heel eind rijden.
Ik kreeg ook al een tip over camping Osebos in Limburg. Daar wil ik ook naar gaan kijken. Blijkbaar mag je daar wel 3 honden als je overleg hebt en in het voorseizoen komt.

Ik weet niet of t mag hoor. Ben er zelf toen met twee geweest maar ik lees niet dat t niet mag.. Dus vragen kan altijd. Zwembad ligt beneden en de staplaatsen loggen veelal hoger, valt dus alles mee met geluidsoverlast
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Camping Diever, was het al bijna vergeten maar daar heb ik vorig jaar een week gestaan met Rana. Is best een grote camping maar er zijn rustige plekken. Ligt tegen een losloopgebied aan (loop je zo in al je een plek aan de rand kiest) en aangelijnd kan je uren wandelen. Het dorp ligt op loopafstand, denk iets van 1,5/2 km, met een paar goed betaalbare restaurantjes. Je kan vanaf de camping de rode palen wandeling doen die gaat door het bos en komt achter in het dorp uit.

Geen idee met hoeveel honden je daar mag…

Plaats reactie