Phoebe, vol trots!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Phoebe, vol trots!

charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Dank je! Bijna net zo statig als haar zus!
Aprilsnow schreef:Wat is het toch een statige mooie dame
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Dank je, ze geniet elke dag nog van alles! Moppert ook wel eens op de jeugd, maar ze moet toch laten zien dat zij nog steeds de baas is, ook al is ze niet zo snel meer
Tibbies schreef:Wat fijn dat je dat voor haar kunt doen. Je ziet dat ze gelukkig is.
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Prachtige foto’s! En wat fantastisch dat je Phoebe zo weet te ondersteunen dat ze nog mee kan doen met de rest. Ze heeft een gouden mandje!
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Wat een heerlijke foto's weer!!
Wat boft Phoebe toch, dat ze bij jullie mag wonen. Ze krijgt alles wat ze nodig heeft! :-*

Ik word altijd zo blij als ik naar je foto's kijk. :)

Dat ze nog een heerlijke tijd bij jullie mag hebben!!!! :-*
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

MillyMol schreef:Prachtige foto’s! En wat fantastisch dat je Phoebe zo weet te ondersteunen dat ze nog mee kan doen met de rest. Ze heeft een gouden mandje!
Dank je!
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Dank je, ik ben er van overtuigd dat ze mij als baasje hebben gezocht en niet andersom. Ze vinden mij, dat merkte ik ook met Isabella (een droom waar ze gered moest worden) en Noémie (een dejavu toen ik daar was met momenten die me bekend voor kwamen) En dan tegelijkertijd met Noémie Charlotte op internet tegenkomen, die al vanaf 5 maanden een baasje zocht en al bijna 10 maanden was. En dan Scarlett, die alweer beschikbaar was met 6 weken :o

Ik hoop nog dat ze het lang volhoudt, al merk je nu wel wat achteruitgang. Door de prednison heeft ze toch nog meer spierafbraak gekregen, nu zal ze ook geen prednison meer mogen. Het blijft altijd spannend met haar. Net zo spannend altijd als met de rest van deze Familie. Zolang ze het nog goed doet, gaan we ervoor en zo lang ze plezier heeft.
Border Bandit schreef:Wat een heerlijke foto's weer!!
Wat boft Phoebe toch, dat ze bij jullie mag wonen. Ze krijgt alles wat ze nodig heeft! :-*

Ik word altijd zo blij als ik naar je foto's kijk. :)

Dat ze nog een heerlijke tijd bij jullie mag hebben!!!! :-*

Plaats reactie